Samppasport  Futurez

200 Sarjan Moottorit

  • 20 Vastauksia
  • 7517 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8924
  • Teiden tukko
Vs: 200 Sarjan Moottorit
« Vastaus #15 : 07.09.2011, 20:19:33 »
Tottahan tuo. periaatteessa ei väliä kummanko puhkasee lohkon vai öljypohjan.. öljypohjaan vaan saa isomman reijän. kuinkans suuren reijän maximissaan saa tuohon lohkon kohtaan? tuolahan on toi topicci minkä tein mihin voi omat öljynpaluut kertoa myös kuvilla kun tuntuu olevan monelle niin vaikea asia niin saisi samaan paikkaan :)

Näkisin että riittävän ison tuohon lohkoon saa tehtyä. Eikai se nyt tartte mikään 2" olla?  :idiot2:  :D
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7971
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: 200 Sarjan Moottorit
« Vastaus #16 : 07.09.2011, 20:23:33 »
Kaikissa lohkoissa jotka olen nähnyt on ahtimen öljynpaluulle paikka, se tarttee vain puhkaista.

[pilk nus]et ole siis nähnyt esim B19A, B21A tai B23A punalohkoja[/pilk nus]

Noissa vanhemmissa vapareissa ei siis ole lohkossa paikkaa öljynpaluulle.

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 200 Sarjan Moottorit
« Vastaus #17 : 07.09.2011, 20:23:56 »
Näkisin että riittävän ison tuohon lohkoon saa tehtyä. Eikai se nyt tartte mikään 2" olla?  :idiot2:  :D

Ei, mutta monet tekevät "ison" reijän lohkoon mutta tunkevat sinne jonkin letkuliittimen ja oho.. yhtäkkiä sisähalkaisija onkin pieni :D

et siinä hyvä toi vakio mikä ainakin b230et konees on että suoraan putki menee jonka välis vaan se kumirengas. ettei ole mtn nippaa sielä pienentämässä
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Poissa Sheriff

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: 200 Sarjan Moottorit
« Vastaus #18 : 07.09.2011, 21:36:29 »
Tottahan tuo. periaatteessa ei väliä kummanko puhkasee lohkon vai öljypohjan.. öljypohjaan vaan saa isomman reijän. kuinkans suuren reijän maximissaan saa tuohon lohkon kohtaan? tuolahan on toi topicci minkä tein mihin voi omat öljynpaluut kertoa myös kuvilla kun tuntuu olevan monelle niin vaikea asia niin saisi samaan paikkaan :)

Voikko pistää linkillä tuon topicin ku en jostai syystä löyä sitä  :idiot2:

Minkä kokonen reikä sinne öljypohjaa pitäs tehä & Kui paksu paluuputki pitäis olla ?

Poissa Fileman

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 852
  • högbacken garage
Vs: 200 Sarjan Moottorit
« Vastaus #19 : 07.09.2011, 22:32:11 »
Voikko pistää linkillä tuon topicin ku en jostai syystä löyä sitä  :idiot2:

Minkä kokonen reikä sinne öljypohjaa pitäs tehä & Kui paksu paluuputki pitäis olla ?

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=8773.0
Volvo 242 -77 B230
Garaget

Paikalla Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8924
  • Teiden tukko
Vs: 200 Sarjan Moottorit
« Vastaus #20 : 08.09.2011, 04:27:29 »
[pilk nus]et ole siis nähnyt esim B19A, B21A tai B23A punalohkoja[/pilk nus]

Noissa vanhemmissa vapareissa ei siis ole lohkossa paikkaa öljynpaluulle.

Nyt täytyy kyllä sanoa etten ole nähnyt kyseisiä vapaastihengittäviä lohkoja.  :)
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

 

Samppasport  Futurez