Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien korjaamo => Aiheen aloitti: amatsooni - 16.11.2021, 18:48:32
-
Elikkäs kyseessä tuo rojehti puolella oleva amazon.
Ja nyt ongelma käynnin puolella.
Aamulla ryyppy päälle ja tärähtää käyntiin kuin tyhjästä ja raksuttaa hyvin. Vastaa kaasuun paikallaan hyvin.
Nyt sitten lähtee ajamaan niin välillä ei oikein vastaa varovaan kaasun käyttöön mutta jos polkaisee reilusti niin vetää niinku pitää.
Ajossa vähän välillä nykii ja pätkii välillä ei kokeilin niin nykiminen lakkasi kun Aavistuksen veti ryyppyä päälle mutta välillä pelaa kuin enkeli.
Ajosta kun tulee niin käy tyhjää mutta vähän pöpöttämällä ja välillä töpsähtelee putkessa?
Vaihdettuna olisi.
Tulpat
Kärjet
Tulpan johdot
Virranjakajan kansi
Pyörijä
Sääjetty kärjet ja sytytys
Mitähän tuolle keksisi alkaa puuhaan?
Ajattelin kaasarin huoltaa
Jos konkan vielä vaihtaisi mutta oireileeko noin?
Ja normi venttiilin välyksien tarkistus ja mahd säätö ei kyllä pahemmin naksuta.
Jännä kun kuumana putkesta kuuntelee aivan kuin kävisi kolmella mutta kone tuntuu käyvän käyvän kuiten 4 vähän täristäen?
-
Tyhjäkäyntisuuttimessa roskaa, tai hapettumaa.
Joku viisas sanoi, että nykybensalla suutin pitäisi joka tapauksessa olla isompi, mitä alun perin on suunniteltu.
-
No pirskatti pitiköhän tuo vklp ottaa ja käyttää auki ennakoivasti kun menee kuiten tuossa paketin tulemisessa tovi jos alkaisi rokkaamaan paremmin vanhus.
Mietin kyllä että olisiko pensa puolella ongelma mutta kuulostaa niin sytytys ropleemilta tuo käynti.
-
Jos ryyppyllä käynti paranee, niin se käy laihalla. Onko bensanpinta kohdallaan?
-
Tämä ryyppy homma auttoi vain kerran normaalisti jos antanu ryyppyä yhtään lämpimänä tukehtuu heti.
Tänäkin aamuna ryyppy päälle auto ulos tallista ovet kiinni ja lähin ajaan ryypyn sai pukata jo poies.
Mutta tuo kyllä viittaisi että jotaki tukosta kaasarissa häätyy olla liikkeellä joten putsataan.
9v seisonu ja nyt käyttöön ilman ihmettelyjä niin ryökäle muka vaatii putsauksen.....
-
9v seisonu ja nyt käyttöön ilman ihmettelyjä niin ryökäle muka vaatii putsauksen.....
Nää nykyvehkeet on niin herkkiä :D
-
Nää nykyvehkeet on niin herkkiä :D
No niin on....
Työkaveri kyseli vikakoodeista amazonissa nauroin että tässä mallissa vain kaksi häiriö valoa
Toinen merkkaa ongelmia tiedossa
Toinen onkin sitten game over valo
-
Noniin nyt olisi kaasutin puhisteltu ja hinkutettu.
Tuntuu että naseva min lähtee käyntiin ja paremmin kylmänä käy mutta kun lämpenee niin samat vinkeet edelleen......
Pitää venttiilit säätää ja kokeilla miten vanhus tykkää kun tankkaa v poweria tankkiin.
Sitten odotella ruotsista pakettia saapi konkan vaihdettua.
Sitten häätyy varmaan kääntyä Puolan puoleen josko vika on siinä...
-
Löytyi suuttimien koot kirjasesta pitäisiköhän tälle etanoli soosille tosiaan olla pykälän isommat vai tilaanko vakio koon suuttimet vielä varastoon
(https://i.ibb.co/B6475f4/16374878545783801143770476283155.jpg) (https://ibb.co/B6475f4)
-
mulla kans toi Zenith 36 ja toiminut moitteetta 98+lisäaine. kai sytytys on säädetty alipaineletku irti?
-
Tätä kirvannut ittekki kun silloin ku oli ajossa viimeksi niin tarvinnut kertaakaan kajota sytkään tai kaasariin toimi kuin enkeli kokoajan.
Mutta kaveri sanoi että silloinhan ei vielä ollut tätä etanoli lisäs hommaa niin isosti pensassa.
940 pelasi paljon paremmin v powerilla ainaki en tiä miksi....
Juu sytkä on säädetty alipaine irtaallaan.
Enää en keksi muuta kuin että.
Pentsiini kettuilee
Konkka tai puola kettuilee
Mietin kyllä että voisiko noista uusista tulpan johdoista johtua oli törkeän pitkät entisiin verrattuna
-
kaikki vaikuttaa kaikkeen. ultraäänipesu suuttimiin vois auttaa kun kauan seisonut. vanhat panssaripuolat kans arvoitus. ylipitkät tulpanjohdotkaan ei välttämättä hyvä...
-
Mutta tuo kyllä viittaisi että jotaki tukosta kaasarissa häätyy olla liikkeellä joten putsataan.
9v seisonu ja nyt käyttöön ilman ihmettelyjä niin ryökäle muka vaatii putsauksen.....
Nykybensa menee huonoksi puolessa vuodessa. Olen ollu pari kesää pienkoneasentajana ja joka kevät saa putsata sen sata leikkuria ja sahaa nykybensan vuoksi.
Ei sillä, on sillä työllistävä vaikutus...
-
Nuo suuttimet käytin poies ja putsailin muutenki kaasarin näin ensi avuksi.
Ei se nyt niin likainen ollu ja kaikki suuttimet ja kanavat oli minusta auki.
Pittää tässä kun ehtii ja tulisi osat vp ltä niin voisi jatkaa.
Välillä tuntuu että tuo nyky pentsiini on pilalla jo silloin ku kaataa tankkiin.....
-
Moro,
Selviskö tähän vika ikinä? Olis hyvä jos topikin aloittaja aina kirjottaisi, miten case lopulta päättyi. Itsellä samat haasteet kuin aloittajalla. Suurin ero että itsellä Strömpän cd175 kaasari.