Kulkukoira  Proturbo

V70 -06 xenonin vaihto!

  • 2 Vastauksia
  • 1174 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volle2

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
V70 -06 xenonin vaihto!
« : 17.12.2019, 16:43:38 »
Ihmettelin kosteutta hanttarinpuolen umpiossa ja eikä aikaakaan,kun lähivalo oli mykkä ,puskuri suosiolla auki puolittain,muutama  8mm päältä+muutama muoviklipsi ,edestä yksi 8mm,sivulta kolme torskia, joista yksi lokasuojan  reunassa,alhaalla  oli myös yksi muoviklipsi,muovin alla yksi 8mm piti umpiota  kulmasta,umpiosta pari liitintä irroittamalla kädessä,suojakumin alta johto irti,kiristin irti  ja vedä polttimon pidin  suoraan ulos tulee kyllä,jos saa sormet sinne mahtumaan,polttimo irtoaa myötäpäivään kiertämällä ,jos oikein muistan,uusi tilalle ja kokoa,kannattaa katsoa samalla ballasti,se kansi kuusi torskia umpion alla,ettei käy niinkuin mulle,sinne oli valunut vettä,joka oli mahdollisesti aiheuttanut polttimon mykistymisen, umpio sisälle ,ballasti irti ja yöksi patterin päälle,silikoni umpion lasin ympärille ,aamulla ballasti kiinni ja koittamaan, mulla valo alkoi toimimaan..koputellaan puuta..tänään toiminut ainakin..eli vaatii jonkunverran kärsivällisyyttä ja hermoja,kiitos älyttömän insinöörisuunnittelun..polttimona oli D2R biltemasta 22,90 kpl!

Poissa ratkori

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 296
  • www.vrcf.fi
Vs: V70 -06 xenonin vaihto!
« Vastaus #1 : 25.12.2019, 22:44:03 »
Saitko tosiaan ballastin toimimaan patteri kuivatuksella?

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6024
Vs: V70 -06 xenonin vaihto!
« Vastaus #2 : 26.12.2019, 08:35:16 »
Tuo kyllä valeon insinöörissä ärsytti kun umpion vedet menee suoraan ballastiin sisään johtoja pitkin. Mulla se meni nopeasti vaihtokuntoon eli hyvää tuuria jos kuivatuksella pelastui.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy