0
0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.
Olisi kiikarissa -09 V70 D5 Summum Geartronic, ajettu vähän alle 170tkm. Mitä pitäisi katsoa ja muutenkin saa laittaa mielipiteitä.
Yleinen siisteys, mielellään kertaalleen laatikonöljyt vaihdettu. Öljynvaihdotkin mielellään lähempänä 20tkm, kuin 30tkm.Varustetaso on ilmeisen kattava, kun Summumista kyse
Mikäs mahtaa vaivata kun auton valikossa on tuo webaston autostart off-asennossa ja silti lyhyen ajon jälkeen kuulostaa kuin webasto jäisi itseään sammuttelemaan kun auton sammuttaa. Juuri käynyt huollossa ja koodattu myös tuo avaimella ohjaus. Auto 2012 V60 D3.
Just näin. Siinä lukee off, mutta se ei ole off ... Sammuta eli kytke se uudelleen pois
Siisti on ja varusteita muille jakaa. Huoltovälit on olleet kohtuulliset, mutta 60-100t välillä on yksi huoltoväli ollut melkein tuon 40t, tosin eipä kai tuo yksi väli kauppaa kaada? Laatikkoöljyjä ei ole vaihdettu vaikka on merkkihuollossa käynyt, ajattelin itse heti vaihdattaa.
Mites tämä http://www.nettiauto.com/volvo/v70/7774561#yritys=hameenautomestaOlisi uusi koppa ja mukautuva vakkari yms.Vei meneekö yli budjetin?
Millaisia ajatuksia herättää:http://www.nettiauto.com/volvo/v70/7791131Omia pohdintoja:+ Varusteet+ Taksin huolto-ohjelma+ Hinta+ Pohjoisen auto- KilometritOlisiko tässä riskitön peli muutamaksi vuodeksi 20-30tkm vuotuisella ajomäärällä? Olisiko jollain mahdollisuutta käydä katsomassa autoa? Olen itse PK-seudulta ja Oulu on aika kaukana...
Olisiko tässä riskitön peli muutamaksi vuodeksi 20-30tkm vuotuisella ajomäärällä? Olisiko jollain mahdollisuutta käydä katsomassa autoa? Olen itse PK-seudulta ja Oulu on aika kaukana...