Miten on aika kohdellut näitä P3 alustan autoja? Olis varmaan viimein aika hävittää viimeinenkin P2 pois tontilta, ja hankkia diesel XC70:n kaveriksi joko S80 tai V70. Tietysti näin iäkkäät autot on yksilöitä, mutta olis kiva jos sais suuntaa antavaa vinkkiä vaikka tuon tekniikan ja ruosteen osalta.
Mietinnässä nyt ollut alkupään autot, 147KW/2.5T moottorilla, kun se taitaa olla ainoa Volvon tekele bensojen osalta. Todennäköisesti automaatti, joten sitä en säiky. Meneekö näistäkin hammastankoja samaa tahtia kun P2 autoissa? Laatikon volinan tiedän, joka tuntuukin ehkä vähän erikoiselta verrattuna vanhempaan 5v, joka toiminut moitteitta ja ilman ääniä. Ehkä tiivistettynä, niin onko näissä mitään sen erikoisempaa kun P2 autoissakaan? Puslat yms tyyppijutut luinkin ketjusta läpi.