Samppasport  Futurez

Kannattaako asentaa lohkolämmitin v50 2.0d

  • 3 Vastauksia
  • 3406 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vierailija83

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
Kannattaako asentaa lohkolämmitin v50 2.0d
« : 12.09.2013, 14:03:42 »
Morjesta!

Ostin tuossa kesällä vm.2005 2.0d v50:sen joka on saksan tuontia ja eihän siitä löydy minkäänlaista moottorinlämmitintä. Nyt kun talvi rupeaa uhkaavasti lähestymään niin on pitänyt ruveta miettimään minkälaisen lämmittimen siihen asentaisi. Olin siinä uskossa ettei tuohon onnistu ihan lohkolämmittimen asennus, mutta calixilta löytyy kyllä ihan lohkon kylkeen asennettava lämmitin joka lämmittää vesitilaa. Siispä kyselen että onko kokemusta lohkolämmittimestä, kun juttuja olen kuullut että joissain autoissa aiheuttaa käynnistysongelmia, kun lämpötila-anturi luulee koneen olevan lämpimämpi kun mitä on eikä rikasta seosta tarpeeksi. Vai kannattaako asentaa letku tai säteilylämmitin? Webasto ja eberi on mun rahapussille vähän turhan tyyriitä..

Poissa JPN_V70D3OR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 400
  • www.vrcf.fi
Vs: Kannattaako asentaa lohkolämmitin v50 2.0d
« Vastaus #1 : 12.09.2013, 15:58:13 »
Volvossa on huomioitu lohkolämmitin (saa myös alkuperäisvarusteena), toisin kuin VAG:n tuotoksissa.

Poissa Itsok

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 770
  • www.vrcf.fi
Vs: Kannattaako asentaa lohkolämmitin v50 2.0d
« Vastaus #2 : 12.09.2013, 17:00:20 »
Eihän kuskin etukulmasta löytyisi kuitenkin ardicia? Mun saksan tuonti kuuskymppisestä löytyi sellanen ja riitti kun ohjelmoitti ajastimen siihen.

Poissa (Miksu)

  • Yhteistyökumppani
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5276
  • www.carcom.fi
Vs: Kannattaako asentaa lohkolämmitin v50 2.0d
« Vastaus #3 : 12.09.2013, 17:07:35 »
V50:ssä ei ole ardic:a, mutta jos niissä alkuperäinen lämmitin on, löytyy eberi moottoritilan oikeasta takakulmasta.

 

Futurez  Kulkukoira