Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien korjaamo => Aiheen aloitti: 252R - 25.09.2013, 14:40:51
-
mitä erikoisempaa k.o moottorissa on? kannoin tuohon pihalle tuommosen motorin mistä puuttuu imusarja ja kaasarit, onko nuissa mitään tunnistuskeinoa varmistaa mikä tuo on? ent omistaja vaan sanoi sen olleen sportissa paikallaan
-
Nokka-akselista voi jotain päätellä. Sportissa moottori ihan sama kuin muissa,nokka vaan eri kirjaimella ja yleensä tuplakaasarit? Ei siinä mitään muuta eroa ole,nokasta vaikea sanoa mikä on jollei sitä irrota koneesta. Kirjain nokasta pitäisi löytyä takapäästä stanssattuna.
Näin ainakin amazoneissa. :)
Vai onko 100 sarjasissa ollut ruiskullakin sportteja? :idiot2:
-
Itselläni 142 sport varustettuna HIF6-tuplilla.
-
juu tuo on tiedossa että sportti on hif6 tuplilla, ne puuttuu tuosta. mikä nokka näissä sitte on vakiona? ku puran tuon moottorin kuitenki, seissy niin kauan
-
C-nokka sieltä luultavasti löytyy jos ei ole vaihdettu. ???
-
Samoin oli täällä. Nyt on F ja kaverin samaan kokoonpanoon tulee luultavasti S. Kokeillaan mikä toimii näitten venttiilien kanssa.. ja miten kaasarit jaksaa menoa...
-
Minulla on nyt R-nokka,venttiilit 46/37,5 ja laihalla käy. Tulossa paremmat neulat ja uudet
suutinputket+kohon neulaventtiilit sekä tiivisteet. Toivottavasti uusilla osilla saisi paremmin säätöihin. ???