Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Turbo- ja remmiahtaminen => Aiheen aloitti: Juuso.T - 10.10.2017, 15:29:40
-
Itselle kulkeutui syystä tai toisesta ahdettu rakennettu b230,pystyykö konetta päästöjen vuoksi laittaa -90 katillisen keulalle?,vai onko suoraan haettava vanhempi kori?
-
Senkun lyöt keulalle ja katti putkeen. Tehoraja oli jossain 200hp kieppeillä..?
-
114 kW + 20% = 136,8 kW eli 183 hv.
Volvon puolesta saa olla 162 kW eli 217 hv mutta en tiedä miten Trafi suhtautuu tähän. Ehkä jollain poikkeusluvalla.
Katalysaattori ei ole välttämätön, paitsi jos rekisteripapereissa niin lukee. Päästöt mitataan kuten aina määräaikaiskatsastuksessa.
-
114 kW + 20% = 136,8 kW eli 183 hv.
Kakssatkuun on olemassa sellainen 125kW italianihme(?) kuin B19ETIC..
-
Kakssatkuun on olemassa sellainen 125kW italianihme(?) kuin B19ETIC..
Sitä en epäile mutta Suomessa ei käynyt vertailumalliksi ainakaan viimeksi kun 240n turbotin.
-
114 kW + 20% = 136,8 kW eli 183 hv.
Volvon puolesta saa olla 162 kW eli 217 hv mutta en tiedä miten Trafi suhtautuu tähän. Ehkä jollain poikkeusluvalla.
Katalysaattori ei ole välttämätön, paitsi jos rekisteripapereissa niin lukee. Päästöt mitataan kuten aina määräaikaiskatsastuksessa.
Juu otteessa on maininta katista,ajattelin vaan ettei tapahdu päästöissä mitään radikaalia,ettei menisi enään katin kanssakaan läpi päästöistä ???.
-
Juu otteessa on maininta katista,ajattelin vaan ettei tapahdu päästöissä mitään radikaalia,ettei menisi enään katin kanssakaan läpi päästöistä ???.
Riippuu lähinnä nokasta sekä tietysti ohjauksesta.