Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Voimansiirto (kytkin, vaihteisto ja peräkeskustelut) => Aiheen aloitti: ravolta - 30.10.2017, 16:44:47
-
onkos kellään tullu moista vastaan. klracing myy laatikon adapterilevyjä valmiina, kysymyksenä onki turbiinin etäisyys laatikon akselille. turbiininhan saa koneistettua vetolevyyn (pultin reiät) mutta että kuinka se etäisyys sitte sopis...?
-
Omaan tulossa TH350 tinavitosen perään :) KL-racingin laipalla. Kunhan turbiinin saisi niin alkaa mittailut, laatikko ja kone kyllä löytyy
-
Laitoin aikoinaan th-350 remmi+turbovinokoneen perään. Tein adapterilevyn 10mm teräksestä, taitaa löytyä hyllystä pari ylimääräistäkin.
Turbiinin teki jn-trading siten että halkaistiin volvon turbiini, ja otettiin siitä joku 30mm pätkä koneen puolelta, joka hitsattiin th-350 turbiiniin kiinni. Näin kiinnitys vetolevyyn pysyi alkuperäisenä ja saatiin etäisyys täsmäämään laatikkoon.
-
Omaan tulossa TH350 tinavitosen perään :) KL-racingin laipalla. Kunhan turbiinin saisi niin alkaa mittailut, laatikko ja kone kyllä löytyy
laitaha infoa ku asia etenee
-
https://www.deeworks.ca/product/aw7071-flexplate-to-gm-torque-converter-adapter/
tämmösen löysin netin syövereistä. eikös tämä menis tinakoneen vetolevyynkin kunha uudet reiät porais...