Mulla on Des Hammilin kirja powertuning Su-carbs. Paljon on ryönää sivujen välissä
mutta mm. neulojen tekoon keskitytty huolella sekä perussäätöön ihan
oikean auton säädön kautta. Hyvä kirja kaiken kaikkiaan, hinta
joku 30e suomalaisesta kirjakaupasta tilatessa. Voi suositella
Luisteja ja kupuja saa sekoittaa jos ne vajoaa eri nopeudella umpeen teipattuna
Jep, mulla on atm 4 paria noita kaasareita, männät ja kannet sekotettu niin että saatu
tasasesti vajoovat parit. Sille oli ohjearvoki millä vauhilla niitte kuuluu tippua mut en nyt ulkoota muista.
Sen verta huomiota sekotukseen että jo HS-sarjaa oli sekä fixed- että spring-version neuloin.
Tuossa fixed-systeemissä tosiaan tarvii keskittää neulat ettei hinkkaa seinään.
Spring-loaded versiossa neula on jousen päässä, jolloin se itse hoitaa keskityksen,
varjopuolena se taas nojaa koko ajan suutinputkeen ja kuluttaa sitä liikkuessaan ylös alas.
Tämä huomio siksi että noitten eri tyyppien neulat ei käy sellaiseen mäntään joka on toista tyyppiä,
koska neulan kiinnitys-istukka on erilainen.
Hif-sarja sitten aina noilla spring-loaded neuloilla.