Aika vaan vierii, mutta jotain saatu tehtyäkin.
Nyt on HST vaihteensiirtotanko muuten valmis, mutta se "notkuu" koska on pakko olla "L" muotoinen, eli toinen pää kepissä kiinni ja toinen on sitten laatikon takapuolella. Notkuminen pitäis saada poistettua... tanko siis menee "kaarelle", kun pistää R-1-3-5 vaihteita päälle, koska silloin keppi "työntää" tankoa. Vetäessä 2+4 vaihteita päälle ongelmaa ei oikeastaan ole, tai ainakaan yhtä paha.
Mielessä käynyt tehdä jonkunlainen liukuholkki, joka pitää tangon tietyllä radalla.
Sisustan sain kanssa sisälle tässä viikolla.
Vähän kiillottelin konepeltiä ja takaluukkua, pihkaa on konepellillä riesaksi asti, pitäisi saada veke. Tärpätillä ja muovipakkelilastalla näyttää lähtevän kohtuullisesti.
Jossain vaiheessa pitää passittaa tuokin maalaamoon, ehkä talven aikana kunhan tekniikka eka pelaa.
Tuulilasi tarvitsisi vielä uuden koristelistan, samaten takalasi.
Kuvia yritän lykätä ehkä tänään iltapäivällä jos jaksan.