Ateho  Elekma

K-jet vaihtoon

  • 2 Vastauksia
  • 2102 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uneh

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 52
K-jet vaihtoon
« : 11.04.2014, 00:35:14 »
Iltaa/yötä!

Alotteleva rakentelija heittäis kyssäriä ilmoille täsä.

Tällä hetkellä penkissä mitattu 216hp, joten aika loppu tuo kjetti vissiin.

Olis haluja tässä kesän aikana saada kutiteltua lisävoimaa, joten mikä alottelevalle sopiva? l.h, ms...
Onko joku tehnyt kjet -> l.h 2.2?

Ja tosiaan helppo vaihtoehto kyseessä :) niin tehään siitäkin vaikeeta omalle kohdalle :D
mielipiteitä? ja paljon jos saisi.

Kiitos ja anteeksi !

« Viimeksi muokattu: 11.04.2014, 00:59:32 kirjoittanut uneh »
Long gone: 244 B21et-84, 855R -96
Atm: S40 -04 T5

Poissa vellu_volvo

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 408
  • www.vrcf.fi
Vs: K-jet vaihtoon
« Vastaus #1 : 11.04.2014, 12:19:26 »
Megasquirtti pelkkää bensaa ohjaamaan ens alkuun nii riittä mukavasti pidemälle jo sekin ja aika helppo vaihtoehto. Ei tarvihe johtosarjojen kanssa kikkailla kovin paljon ja onpahan säädettävä ;)
240 b230fk, ex.740 b234f aw72, e39 530d, ex. 240 Turbo

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: K-jet vaihtoon
« Vastaus #2 : 11.04.2014, 15:25:06 »
Helpoimmat taitaa varmaan olla laittaa LH2.4 jostain uudemmasta kakslankusta tai sitten tuo mega. Megassa saa tehdä hiuman johtohommaa, mutta opuksia löytyy kyllä. Turbobricksillä on ainakin hyvä K-Jet to megasquirt opas. LH:ssa nappaat vaan johtosarjan suoraan uudemmasta johon sitten turbon purkit ja jatkat IMM:n johtoja ym. pientä hipoilua mm. vauhtipyörä. Molempiin sisältyy anturien asentelua ym. puuhaa.

Ps. K-jetin saa laittaa tännepäin postissa sitten.  :)

 

Samppasport  Futurez