Kulkukoira  Proturbo

850 paine asetelman sovitus apua.

  • 4 Vastauksia
  • 2758 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa uustalo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
850 paine asetelman sovitus apua.
« : 22.07.2014, 17:06:28 »
auto on t5r johon tarkoitus olisi laittaa Paineasetelma Sachs  88 3082 999707, ja ärrä volvon levyllä. koitin hieman sovitella tuota asetelmaa vauhti pyörään mikä on siis t5 volvosta, ongelma on seuraavanlainen että kahden ohjain tapin kohdalla ne eivät ihan osu kohdakkaien asetelman reikien kanssa .mutta on siis ihan millista tai kahdesta kiinni, että onko mahdollista paineaselmasta suurentaa näitä kahta ohjain tapin reikää? vai pitääkö koko asetelmaa hieman kääntää ja tehdä sitten kaikkien pulttien ja ohjain tappien reijät uuteen paikkaan?


Poissa uustalo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 paine asetelman sovitus apua.
« Vastaus #1 : 23.07.2014, 17:29:51 »
ei kellään tietoa??

Poissa Makru

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 599
Vs: 850 paine asetelman sovitus apua.
« Vastaus #2 : 24.07.2014, 21:22:06 »
Ei nyt varsinaista tietoa, mutta tämmönen http://www.doninmaailma.com/23253382
Volvo 855 T5 -95
Volvo 744 T5  Holset & Eaton -86
Volvo 745 -86

Poissa uustalo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 paine asetelman sovitus apua.
« Vastaus #3 : 25.07.2014, 11:25:47 »
jep, saman luin, siinä on tehty uudet reijät .

Poissa Hurm0s

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2137
  • R = Refinement
Vs: 850 paine asetelman sovitus apua.
« Vastaus #4 : 18.08.2014, 23:20:54 »
Mulla oli -707 SRE, 850:n kova vauhtipyörä ja 850R massalevy.

Asetelma oli upotettu 0,85mm vauhtipyörään, sillä 850R levy vaatii tuon, jotta asetelman puristusvoima on optimi.
Vauhtipyörään laitettiin koneistamolla uusi jako kohdistustapeille ja asetelman pultinreikiä vaan suurennettiin vähän jottei tarvinnut tehdä uutta pulttijakoa vauhtipyörään. Lopuksi koko paketti tietenkin tasapainotettiin yhdessä.
Tuo työ ei koneistamolla maksanut kovinkaan paljoa.

Lisäksi tuli huomattua, että ne alkuperäiset vauhtipyörän kiinnityspultit ei sovi tuon kytkimen kanssa, kannat otti levyyn kiinni. Ratkaisu oli automaatin vetolevyn pultit, niissä on matalampi kanta.
V90 T8 -19  /  V70 D5 Summum -14  /  V50 D5 Summum -08  /  164 Automatic -70

 

Proturbo  Autodiagnoosi