Samppasport  Futurez

Moottorinohjauksen vaihto LH 2.2 -> LH 2.4:seen

  • 17 Vastauksia
  • 10137 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2398
  • www.vrcf.fi
Vs: Moottorinohjauksen vaihto LH 2.2 -> LH 2.4:seen
« Vastaus #15 : 01.02.2015, 09:21:06 »
Rpm-signaalin pitäisi kelvata. Kuormatieto kysymysmerķķi.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa NBM

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 139
  • www.vrcf.fi
Vs: Moottorinohjauksen vaihto LH 2.2 -> LH 2.4:seen
« Vastaus #16 : 01.02.2015, 11:44:41 »
2.2 -007 immulla; käy ja pystyy ajamaan -016 immulla mutta tyhjäkäynti huonoa. Siihen 2.4 boksi niin sittenhän sen tietää.

Poissa 745 TIC

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 156
  • www.vrcf.fi
Vs: Moottorinohjauksen vaihto LH 2.2 -> LH 2.4:seen
« Vastaus #17 : 01.02.2015, 23:15:14 »
Jenkeissähän ne on miettiny ja tehnytkin noita swappeja. Laittaa vaan googleen hakusanaksi "lh2.2 to 2.4" niin löytyy turbobricksiltä ja muilta foorumeilta moneksi illaksi luettavaa jos englannin kieli sujuu. Jenkkinmalleissa on tietääkseni ollut pelkästää lh2.2, kun siellä on vaadittu tuo katti jo pidemmän aikaan. Jotku nerot siellä tekee lastujakin noihin. Vuosia olen tuota muutosta miettinyt mutta, kun tuo englannin kieli on vähän heikoilla, niin jäänyt sitten toteuttamatta. Kuulemma 240 lh2.4 johtosarjalla tuo swappi olis jotenkin helpommin toteutettavissa.
745 Turbo -88 USA B230FK, M90, SRE -763, LH2.2, Superchips, 16T 0.9bar, midsizeC, S60 T5 suuttimet, finjector FPR 3.8bar, APC

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy