Carcom Oy  Ateho

Kaksoismassan tilalle kiinteä.

  • 5 Vastauksia
  • 5546 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksu122

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 181
Kaksoismassan tilalle kiinteä.
« : 12.10.2016, 11:50:24 »
Elikkä auto C70 -00 johon on nyt vaihdettu uusi motti B5234T ja laatikkona M56. Ja ongelma on, että olisi tarvetta tietää kummanko kampiakselin tunnistimen pitäisi laittaa kiinni ratkaisuun missä olisi 850 kiinteä pyörä. Sähköissä on nyt kaksoismassalle anturi, mutta sopiiko se suoraan kiinteään kiinni vai pitääkö vaihtaa myös anturi? Projekti on sen verran mielenkiintoinen, kun kansi on B5204T4 ja motti B5234T joten kauheasti en haluisi vaihdella sähköjä keskenään
Vaimo = C70T5R
Raivonpurkamiseen = E36 M43B16

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=53244.0

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Kaksoismassan tilalle kiinteä.
« Vastaus #1 : 12.10.2016, 14:13:31 »
Käyttää sitä anturia mikä pienemmällä vaivalla käy jos anturikehät ovat samanlaiset ja etäisyys anturista sama. Moottorinohjaus ei edes toimi oikein jos kehät ovat erilaiset.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: Kaksoismassan tilalle kiinteä.
« Vastaus #2 : 19.06.2017, 12:05:57 »
Autona on V70 Mk2 -04 D5 163hp Manuaali
Onko jollain jotain tietoa mikä vauhtipyörä voisi sopia sen kaksoismassan tilalle?
Ja ei, en halua vastauksia että seuraavaksi hajoaa jotain muuta ehkä (ellei ole kokemusta mikä hajoaa).
Mittoja ja painoja kiinteistä vauhtipyöristä ja jos jollain on tietoa minkä kokoinen/painoinen on kyseisessä autossa niin otan mielelläni vastaan kaiken ihfon.

Sen tiedän että jos vaihdan siihen 185hp versioon niin kampiakselinanturille pitää tehdä muutoksia.
Mutta kiinteä olisi nyt projektissa ja jos onnistuisin kerralla saamaan palaset kuntoon niin voin Infota täällä mitä tarvii tehdä.

Edit: vai olisiko mahdollista hitsata se kiinteäksi ja sorvata tasapainoon? ???
Koska tässä mallissa on 10 pulttia millä se on kampiakselissa kiinni ja vanhemmissa on 8 pultti, joten siinä se ei onnistuisi.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2017, 12:18:27 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

Poissa Keme

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 364
  • Jee jee
Vs: Kaksoismassan tilalle kiinteä.
« Vastaus #3 : 19.06.2017, 15:40:08 »
Edit: vai olisiko mahdollista hitsata se kiinteäksi ja sorvata tasapainoon? ???
Koska tässä mallissa on 10 pulttia millä se on kampiakselissa kiinni ja vanhemmissa on 8 pultti, joten siinä se ei onnistuisi.
Millä tapaa kampiakselin kiinnityspulttien lukumäärä vaikuttaa mihinkään?
!

Poissa KanttiPentti

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 76
  • www.vrcf.fi
Vs: Kaksoismassan tilalle kiinteä.
« Vastaus #4 : 20.06.2017, 21:13:31 »
Millä tapaa kampiakselin kiinnityspulttien lukumäärä vaikuttaa mihinkään?
Tätä hämmästelen itsekin.

Setistähän tulee vain kevyempi, jos jättää kaksi pulttia pois.  ???

Poissa Axu85

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1054
  • Mitä pienempi vika, sitä suurempi leka.
Vs: Kaksoismassan tilalle kiinteä.
« Vastaus #5 : 21.06.2017, 16:25:47 »
Millä tapaa kampiakselin kiinnityspulttien lukumäärä vaikuttaa mihinkään?

Eri jako. Ja kyseessähän oli vauhtipyörän kiinnityksestä kampiakselille...  ::)
« Viimeksi muokattu: 20.02.2018, 13:10:34 kirjoittanut Axu85 »
Nykyiset:V70 mk2 -04 D5 (Man.)
Ex:744 2,4 TD (Aut.) -91,  C70 2.3 T5 (Aut.) -98, ja 855 (Man.) -95  (Moottori swap B5254FS).

 

Ateho  Elekma