Osatilausta tekeillä:
Glygo runko-ja kk-laakerit, elring ylä- ja alapääntiivisteet, kannenpultit, kuplan jäykemmät venttiilijouset, jakohihna, hästings cromi männänrenkaat?, yms.
Mitäs käytännön eroa on sitten nuissa "valurauta" ja kromi männänrenkaissa? Onko näin, että valurautainen sitoo paremmin öljyä itseensä kuin kromirengas, mutta kuluu nopeammin sylinterin muotoon jne. Kumpiko lie sitten parempi tässä tapauksessa kun oletetaan että sylinterit ovat pyöreät ja hoonattu hyvin?
Tulipa hommattua kärjetön hall- jakaja johtosarjoineen ja mekaaninen bensapumppu lohkoon. Kiitokset jälleen injectorille kaupoista!
Kannesta pitäisi siivu vielä ottaa pois. Josko siitä ainakin sen 1,5+mm tohtii ottaa kun vakio rutut vain 9,8:1.