Tekis mieli vaan todeta, että unohda...
Mutta toki jos urheilumieltä löytyy paljon, niin...
Googlettamalla ainakin joskus löytyi juttua tuosta rellun koneswapista, muistelisin että brittipojat ainakin on noita tehny.
Mutta tuossakin on aika paljon mutkia matkassa, ensinnäkin noita rellun 16v koneita järkevillä kilometreillä ei puissa kasva.
Sen sijoittaminen konehuoneeseen ei ole mikään bolt-on homma.
Ja lisäksi vielä lainsäädännöllinen puoli, eli paperisotaa konttorin kanssa riittää ja huomioonotettavia asioita on paljon.
Isompi putkisto tuossa vakiokoneessa tuo ehkä lisää ääntä, thätsit.
Kaverin B20F:stä joskus otettiin katti ja keskipöntöt pois ja hitsattiin tilalle suoraa rööriä, persdyno ei huomannut eroa, mutta peltorit päässä teki kyllä mieli matkustaa...
Pakosarja ja imusarja näissä on jo alkujaan ihan ookoo, mutta kantta viilaamalla voisi tuloksia saada.
Eli kannesta vähän lastua pois ja kanavat muotoiluun, mutta taas... maksaa...