Samppasport  Futurez

V90 -98 4,6l(purettu) ja ex 965 B6254T -95

  • 129 Vastauksia
  • 44485 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu"
« Vastaus #15 : 11.01.2017, 20:02:05 »
Muistelin että olikohan purkuraadossa toinenkin kaukosäädin ja siellähän se oli hanskalokerossa. Vaihdoin paristot, mutta nappia painaessa ei virkkanut mitään. Avasin ja putsasin kontaktipinnat, jonka jälkeen alkoi ääni kuulumaan. Se ei lähtenyt suoraan toimimaan vaan joutui ohjelmoimaan. Ulkomuistista yritin muutaman kerran, mutta sillä tavalla jäi aina toinen säädin pois toiminnasta. Ei ollut osunut silmiin tai jäänyt muistiin, että kaikkien säätimien nappeja pitää painaa peräkkäin. Muuten ohjelmoituu vain se yksi. Nyt on sitten kaksi avainta säätimineen ja kulutkin oli kohtuulliset kun piti ostaa vain uudet patterit.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu"
« Vastaus #16 : 21.01.2017, 00:35:36 »
Remmiturbon mentyä kaupaksi mieleen hiipi vahvasti josko tämän korvaisi nettiautossa hetken aikaa roikkuneella kohtuuhintaisella Royalilla. https://www.nettiauto.com/volvo/960/8521176

Tänään käytiin katsomassa ja käynnin asteelle jäi. Paikalle saavuttiin ja koettivat saada apuvirralla käyntiin. Kuulosti niin kovin vaivalloiselta ja vaistomaisesti kokeilin ylävesiletkua, *rits*. Jäässähän se ja alavesiletku kuin umpipuuta. Lisätty siis pelkkää vettä syylärin vuodon takia ja unohdettu vahventaa ennen pakkasia. Seissyt useamman kuukauden kuitenkin. Kontissakin 3l jäähdytysnestepurkki täynnä vettä ja pullea kuin pallokala. Siinä vaiheessa itsellä lopahti kiinnostus, koska ajamalla se olisi pitänyt saada kotiin ja jäiden sulattelun jälkeen mahdollisuus haljenneeseen lohkoon on aika suuri. Ja tässä vaiheessa aikaa ois kuitenkin mennyt pari tuntia. Sen piti olla käyntikunnossa :-\
Korissa oli pientä jota nyt tahtoo kaikissa näissä jatketuissa olemaan ja ne oli tiedossa. Pohja hyvä. Penkit siistit ja sisustan yleisilme hyvä, mutta en viitsinyt edes tarjousta jättää. Hinnan ois pitänyt tippua kuitenkin aika reilusti. Ja ois pitänyt tehdä uusi reissu mahdollisesti kärryn kanssa ja se on taas yksi 4,5h matkoihin.

Hyvin karkean arvion mukaan kulutus tällä reissulla oli vajaa puoli tankkia eli alle 10l/100km. Tarkemman tuloksen saanee päivällä kunhan käy ottamassa täyteen. Mukavaa kyytiä antoi kyllä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254 -95
« Vastaus #17 : 29.01.2017, 01:28:01 »
Eilen kävin katsastamassa ja nyt on 1v 4kk ajoaikaa. Toisen etuparkin unohdin vaihtaa joten siitä mainitsi. Vaihtaa toisen samalla, on sen verran himmentynyt jo.

Englantilaista varten ostin 17" kitkarenkaat, jotka meinasin laittaa talvi-Polariksille, mutta laitoinkin ne tähän (myös englantilaista varten joskus ostamieni) uusien peltivanteiden kera. 17x7 ja ET32. Koska renkaat on ostettu englantilaista silmällä pitäen, on edessä 205/50 Goodyear Ultra Grip ICE 2 ja takana 225/45 Michelin X-ICE 3. Siinä ja tässä jääkö kuvio takakaaren sisäpuolelle ::) Alustavan ajelunperusteella aivan kelvolliset kumit. Muutenhan ei olisi ollut pakottavaa tarvetta vaihtaa toisia talvipyöriä, mutta tuli tehtyä hankinta jossa niitä ei ollut. Taas tulee pari riviä tekstiä.


Ja se hankinta on 965 -95 B6254 M90:llä, ajettu vain reilu 480tkm. Vieläpä samalta kaverilta, jolta ostin myös 964:n :D Varustelistalle on valittu automaatti-ilmastointi, sähkölasit ja -peilit, etusumarit, Nivomatit(poistettu), koirakalteri, tavaratilan suojaverho ja liikkeellelähtölukko.







Hinta oli siinä nurkilla, että viitsinkö puuttua, mutta eiköhän tämäkin jonkinlaisena aihiona mene. Tiedossa mm. hiekkapuhallusta pohjaan ja pikku paikko tankin etupuolella olevaan palkkiin. Alustan osalta ensimmäisenä uusiksi menee oikea alapallo sekä ulompi raidetangonpää. Etutukivarsien takahelat ovat hyvänä kakkosena listalla.

Pintapuolella vaihtoon menee molemmat etulokasuojat ja S4ce:n kanssa päästiinkin juuri kauppoihin keulan osista sopuhintaan. Laatikon takalaipassa on sivuttaista väljyyttä, kokeilen saako sitä korjautumaan laipanmutterin kiristyksellä. Ääntä laatikko ei vielä ainakaan pidä, joten toivoa on. Kardaanin takapätkän voisi vaihtaa toiseen, takanivelessä on jonkin verran sivuttaisvälystä. Sisustassa ei perusjuttuja ihmeempiä, täytyy vielä kasailla hieman loppuun, koska kaveri vaihtoi lämppärinkennon, puhdisti lattiat nesteestä ja sen jälkeen hieman loppui into. Muuta ei sen aikana tapahtunutkaan.

Auton historia Suomessa on sinänsä hyvin tiedossa, koska työnantaja on sen 2000-luvun alkupuoliskolla tuonut Saksasta ja siitä lähtien käynyt meillä huollossa. Ensimmäisellä omistajalla taisi olla kymmenkunta vuotta huolellisella pidolla. Nivomatien hajottua alle vaihdettiin jäykempi takajousi ja tavalliset iskarit. Maalautti koko auton uusiksi hyvin omistuksen loppuaikoina ja samoihin aikoihin vaihdatti tuulilasin. Helmaosat maalasi eri maalari ja niistä on värit kuoriutuneet osittain. Vasen helmamuovi on vaihdettava muutenkin, jollain lipsahtanut tunkki autoa nostaessa. Toisen omistajan aikana oli selvästi huonommalla pidolla, mutta ei silti heitteillä. En muista laitettiinko uudet takavalot ensimmäisen vai toisen omistajan aikaan. Kolmas omistaja onkin jo kaveri ja sillä ehti muutaman kuukauden lähinnä pihassa seisomaan.

Torstai-iltana suoritettiin omistajanvaihdos ja siirrettiin se tuohon lähelle tarkemmin tarkasteltavaksi. Perjantaina aloitinkin perus tekniikkapuolen jutuilla eli purin valkeasta 245:stä turbo-osat pois välijäähyä lukuunottamatta. Tällä hetkellä tämä on siis ajokuntoinen HX40 kera :idiot2: 960 rintapellin muoto aiheutti riittävästi ekstrahommaa. Ilmastointikin sai kyytiä. Pakopesässä on aika pitkä ulostulo, joten sitä piti lyhentää ja hitsata v-band uudestaan kiinni, dp meni melkein kokonaan uusiksi ja hukkaportin asentoa pakosarjassa piti muuttaa. Kone on myös paljon lähempänä konepeltiä, joten turbon öljynpainelinjan liitos turboon piti tehdä osin uusiksi. Hukkiksen poistoputki on vielä tekemättä. Ahtoputkisto on vaan ns. heitetty konehuoneeseen, koska lopullista linjausta ei pysty tekemään ilman välijäähdytintä.

Koeajelun perusteella turbo antaa isosta koostaan huolimatta mukavasti pientä lisävetoa alemmillekin kierroksille. Vakioilla suuttimilla ei tietysti mennä kuuhun ja seuraava päivitys on T6 suuttimet sekä E85. Siitä sitten hiljalleen eteenpäin. T-5R:n paineasetelma tuli ostettua joku aika sitten näitä ajatuksia varten ja vaihdan sen jossain välissä kiinni kovan vauhtipyörän kanssa. Lopullisesta väliaikaisesta ahtoputkiasennuksesta en ottanut kuvaa, koska se on sen verran karu. Tuossa melkein valmis tuotos. Ja kyllä, pesen konehuoneen päivällä :buck2:


Eihän tää ole mikään projekti, koska se on jo melkein valmis? :2funny:
« Viimeksi muokattu: 05.11.2017, 00:09:44 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254 -95
« Vastaus #18 : 29.01.2017, 19:22:21 »
Pesin farkun päältä, konehuoneesta ja vähän altakin sekä sisustaa putsasin alustavasti. Sivuhelmoista lähti näkyvältä puolelta melkein kaikki maali pelkällä painepesurilla. Edessä ja takana tuntuu olevan tiukemmassa. Ehti tulemaan hämärä, ennen kuin auto olisi ollut kuvausvalmiin tapainen. Kokeilin tiukata laatikon kardaaninlaipan mutteria, mutta eipä sillä ollut kuin marginaalinen vaikutus. Kytkimenvaihdon yhteydessä vaihtaa joko koko laatikon tai pelkän peräpään jossa on ehjät laakerit. Konepellin äänieristeeseen tein aukon turbon kohdalle. Sen verran lähellä, että kuumottaa sitä liikaa. Lämppäri puhalsi ilmastoinnin sisäkennon läpivienneistä ilmaa pihalle ja laitoin niihin massaa. Koetettava katsoa puhaltaako rintapellin sisäpuolellekin.

Varustelistalta unohtui mainita etusumarit ja vakionopeudensäädin. Vakkariin vois kokeilla toista viikseä jos sais toimimaan. Öljyt ja suodattimenkin vaihdoin eilen. Ensi viikolla jatkuvat käyttöönottohuoltotoimenpiteet joiden jälkee voinee ajella hieman rauhallisemmin mielin :sundaydriver:
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254 -95
« Vastaus #19 : 29.01.2017, 21:57:17 »
Noniin saatiin se turbo sinne 960 pellin alle, hetken oltiin jo huollisaan  8) Ymmärsinkö oikein tässä on täysin vakio 2.5 alakerta ja moottoriohjaus? Eikö? toimiiko siis jotenkin pikkupaineella vai

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254 -95
« Vastaus #20 : 29.01.2017, 22:07:23 »
Kone on orkkiskunnossa, en muista oisko siihen kerran kannentiiviste vaihdettu? Kulumaa voi olla erinäisiä määriä ::)
Toimiihan se pikkupaineilla, miksikäs ei. Jos muistan tuoton oikein, niin vakiot suuttimet riittää vakiolla bensanpaineella enintään noin 220hv asti bensalla. Eipä tuota ole tarvis kengitellä sen kummemmin ennen ahto- ja seosmittarin asennusta.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254 -95
« Vastaus #21 : 30.01.2017, 22:13:18 »
Huoltaminen jatkuu. Tänään ei sen isompaa kuin tulppien, jakohihnan, termarin, oikean alapallon sekä ulomman raidetangonpään vaihto, etujarrujen herkistys ja etupään jarrunesteiden vaihto. Pyyhkijänsulat uusin ja lähivaloihin Philips Extreme 130% jotta näkee vähän paremmin.

Vanha jakohihna ei näyttänyt huonolta vaikka kotelossa oli aika paljon pientä kumimurua. Kiristinrullan laakeri oli kuivakka ja vaihdoin siihen toisen("testatun" B-osan :P). Ohjainrulla ja volvolainen vesipumppu olivat kunnossa. Köyhäilylinja jatkui apulaitehihnan rullissa, avasin suojat niistä, putsasin vanhat rasvat pois ja painoin uutta tilalle. Kiristinrullaanhan voisi vaihtaa pelkän laakerinkin, mutta eihän sellaista nyt ollut ja halusin saada ne nyt kasaan. Kiristimestä tosin taitaa olla jousi hieman väsähtänyt eli siihen koestan toista tilalle. Termarinvaihto meinasi heittäytyä hankalaksi, koska kannenpuoleinen ruuvi oli jämähtänyt täysin. Pyörähti avainkin tyhjää kannassa, eikä avaushylsy mahtunut kunnolla väliin. Mutteria hitsaten ja lähtihän se.

Mitäpä muuta. Etujarruissa molemmat männät ja yksi liukutappi lievästi jumissa, oikealla sisemmästä palasta pinta puoliksi irti ja oikea etuletku vaihtokunnossa. Tosin niin ovat etulevyt- ja palat muutenkin. Jos tähän tekee vaikka päivityksen isommille jarruille ennen katsastusta. Moottorintukikumit ovat sen verran läjässä, että kone makaa etupalkin päällä. Ensihätään voisi laittaa prikat kumien ja jalkojen väliin kun ei ehjiä kumejakaan taida olla.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2017, 22:20:17 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254 -95
« Vastaus #22 : 31.01.2017, 21:15:13 »
Ja taas tuli tehtyä ns. kausihuoltoon kuuluvia juttuja :P Apulaitehihnakiristimen vaihdoin ja loppui satunnaisesti kuulunut raplatus jonka ajattelin alkujaan tulevan rullista tai laturista. Kardaanin vaihdoin kokonaan, putsasin ja voitelin takanivelen ennen asennusta. Vanhan akselin takanivel piti ravistellessa metallista helinää eli rasvat hävinneet/kuivuneet pois. Laatikkoon lisäsin pari desiö öljyä ja moottorin oikeanpuoleisen tukikumin yläpuolelle laitoin pienen prikan. Nyt kone on irti etupalkista ja linjassaan. Turbosta tuli niin paljon painoa oikealle, että kone kallistui juuri kriittisen määrän :D Ajomukavuus lisääntyi kummasti kun ylimääräiset jyrinät moottorin suunnalta ja tärinät sekä helinät voimansiirrosta hävisivät.

Oikeaan etusatulaan on vaihdettava kumisarja, herkistely ei auttanut vaan jumettaa edelleen.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254T -95
« Vastaus #23 : 01.02.2017, 21:15:08 »
Farkkuun ei ehtinyt ennen miittiä kuin vaihtamaan kumit oikeaan etusatulaan ja irrallaan lojuvasta T6 koneesta suuttimet. Tankin ajelin kohtuu tyhjäksi. Silti jäi vielä noin 15l bensaa, vaikka mittari siirtyi jo punaiselle. Pienilläkin kierroksilla reilummin kaasua painaessa kulku piristyi aiempaan verrattuna, vaikka ennen E85 tankkausta kävi taatusti rikkaalla. Hieman tainnut olla laihallaan pikkupaineella vakioilla vaparin kartoilla. Nyt uskaltaa hieman enemmän antaa kenkää, mutta ei nyt mahdottomia ennen lisämittarien asennusta.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Tico

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 378
  • www.vrcf.fi
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254T -95
« Vastaus #24 : 02.02.2017, 16:08:01 »
Onpas hyvän värinen tämä uusin yksilö  ;)

Miten ahdin heräilee? Paljon sulla on painetta käytössä / tarkoitus käyttää? Minkälainen hukkissysteemi tässä nyt on?
960 -95 D5252T+ AW30/43
960 -96 B6284T + 722.643

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254T -95
« Vastaus #25 : 02.02.2017, 21:53:01 »
Onhan se :) Vielä kun korjaa helmojen väripuutteet ja vaihtaa etulokasuojat, niin on ulkoisesti ihan asiallisessa kunnossa.

Antaa se jotain lisähenkeä jo pienilläkin kierroksilla, tarkemmin paha sanoa kun en ole saanut aikaiseksi laittaa ahtomittaria vielä. Sen mitä valkealla tällä turbolla ja pakosarjalla ajaneena tiedän sanoa, niin eipä se kovin alhaalta kunnolla ala heräämään. Varsinkaan nyt kun ei ole oikein tilavuutta saati kunnolla nokkaa. Toisaalta ihan hyväkin vakiossa koneessa.

Kovin isoa painetta ei voi käyttää, eihän T6 suuttimillakaan ~260hv korkeammille tehoille pääse E85:llä vaikka kuinka olis korotettu bensanpaine. Tai sen verran ainakin laskennallisesti oli kun punaisella 245 2,5l "T6":lla vartilla ajoin aikanaan ja siitä teho epämääräisesti laskien. Katsotaan sitten jos eksyy joku muu moottorinohjaus. Konekin ois rakennettava siinä vaiheessa osin uusiksi. Pari kuukautta leimaa jäljellä, joten ainakin muutoskatsastus ois tehtävä lähiaikoina.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254T -95
« Vastaus #26 : 03.02.2017, 22:40:18 »
Ajattelemattomuuttani lukitsin itseni ulos farkusta eilen illalla. Laitoin ovet lukkoon, otin akunkengän irti boksin nollausta varten ja jätin yöksi olemaan. Aamulla kakea naksutellessa muistin, että eihän tässä toimi yksikään lukkopesä :2funny: Kultiksella töihin sitten. Äsken tunkkasin keulaa hieman, otin pohjamuovin pois ja laitoin maakaapelin paikalleen. Vissiin purettava lukkopesät jos sais edes yhden toimimaan.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254T -95
« Vastaus #27 : 05.02.2017, 00:31:16 »
Päivä meni pääosin farkulla ajellessa, ajosuorite noin 760km. Matkamittarin heitto nykyisellä rengaskoolla on alle prosentin ainakin Google mapsiin verrattuna.

Syy ajeluun oli tietysti osanhaku. Farkkuun tuli S4ce:ltä etulokasuojat ja siinä sivussa varalle muutkin keulan osat etuspoileria lukuunottamatta. Tein aiemmin kaupat kahdesta eri vannesarjasta erinäisillä renkailla. Juzi joutui toimittamaan välivaraston virkaa ja kävin hakemassa pyörät sieltä pois. Kumma vaan miten 960 konepelti ei enää mahtunutkaan konttiin ja sen joutui jättämään puolestaan kyydistä toistaiseksi :D Alkoi kontissa olemaan täyttä kun siellä on sarja vanteita renkaineen, sarja vanteita sekä renkaita irrallaan ja 960 keulan osat konepeltiä lukuunottamatta.

Mainitaan ensin 17" Thor hyväpintaisilla nastarenkailla ja nehän piti nakata alle jo heti paikanpäällä. Helpompi myös mahduttaa 15" pyörät konttiinkin. Istuu alle vähintään yhtä hyvin kuin oletinkin. Eihän ne virheettömät ole, mutta kelpaa talveksi. Paikallaan oli uudemmanmallin(rumemmat) keskikupit, niistä päästiin onneksi vaihtokauppaan Juzin kanssa.

Matkan varrelta kännykkäotos pimeässä:


Toinen sarja on uudempikorisen V70/S80/jne. alkuperäiset 18" Ixionit. Niitä meinasin yrittää sovitella kesävanteiksi jompaan kumpaan. Keskireiät sai sopivaan hintaan suurennutettua oikeaksi ennen noutoa. Ei ole virheettömiä nämäkään, mutta kelpaavat. Kuvan vois ottaa kunhan saa auton purettua ja pesaistua hieman.

Samalla reissulla hain Biltemasta 600x300x76 coolerin ja muuta rojua. Josko se tiensä löytäisi farkun keulaan.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2017, 00:10:29 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7579
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254T -95
« Vastaus #28 : 05.02.2017, 19:17:41 »
Pesin molemmat autot ja irtopyörät, ei vaan ehtinyt kuvaamaan kuin farkun ja Ixionit ennen pimeää. Unohdinpa aiemmin mainita, että ostin Kultikseen uuden konehuoneen roiskesuojan Motonetista kun niitä sieltä vielä saa.

Siinä se nyt sitten puhtaampana:
« Viimeksi muokattu: 05.11.2017, 00:07:18 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Ristus

  • Puheenjohtaja - Tossavainen - Teiden ritari
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 13482
  • "I reject your reality and substitute my own"
    • Kotisivut
Vs: 964 B6304 -96 "Kultapossu" ja 965 B6254T -95
« Vastaus #29 : 05.02.2017, 20:00:14 »
Istuu thori muuten nätisti. enkä eppäile etteikö ixionitkaan olis pahat alla.

Tehokasta toimintaa. :tykkää:
S40 Racing -99 man, (855 2.5 10V -96 man),V70 XC 2.4T AWD Aut -01, V70 2.4T -02 man, V70 2.4T -02 aut, V70 2.5T AWD aut -07, V70 2.5FT man -08 ja XC90 T8 -16 Ristus Garage jos oli muita autoja en muista, osa on lapsien imissä ja päin vastoin.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy