Jännä juttu miten nälkä kasvaa syödessä, kun kokeilee tuota adaptiivista vakkaria ja pilot-assistia, jää päällimmäiseksi mieleen, että se voisi toimia vielä vähän paremmin.
Tai oma ajotyylini on liian ennakoiva, koska tuolla pisimmilläkään välillä auto ei pysähtynyt tarpeeksi nätisti jonossa punaisiin valoihin, ja kiihdytti välillä vaikka oli punaiset edessä.
Sitten taas lähtö pisimmällä välillä oli niin laiskaa, että oikein hävetti, kun takana ei niin moni ehtinyt valoista läpi.
Olisi hyvä, kun voisi erikseen säätää kiihdytyksen turvavälin ja jarrutuksen turvavälin, sekä jarrutuksen yhteydessä saisi lukea ne punaiset valot ja jarrutella niihin siistimmin.
Ja kun muuten hyvästä autosta ei paljon keksi, jäi harmittamaan kun limusiinimainen jarrutus valoihin ei onnistu mitenkään, se viimeinen stoppaus on aina nykäys vaikka miten pelaisi jarrulla. Ja jos pelaa liikaa, meneekin sellaiseksi nykimiseksi se jarrutus.
Lisäksi hämmästyin, kun valoihin tuli Hybrid-moodilla, samalla rullaten power-moodin päälle, ja valojen vaihtuessa löi lutan tiskiin, auto ei liikahtanutkaan sekuntiin, sitten nytkähti eteenpäin sekunnin kymmenesosan ajan, ja taas meno katkesi, ja odoteltiin taas puoli sekuntia ja vasta sitten lähti kuin raketin suusta. Tuossa kun olisikin ajatellut ehtivänsä maantien yli rivakasti rekan alta, olisi voinut käydä hassusti. Parin sekunnin viivettä en osannut odottaa.
Toinen käyttöön liittyvä oli se, kun parkkipaikkaveivauksessa pitää nykiä sitä vaihdekeppia vapaan yli mennen tullen. Eli sen sijaan että laittaisi vain parkki-eteen-parkki, kun veivaa se menikin: vapaa-parkki-vapaa-eteen-vapaa-parkki. Parkkikameran kuvakin katosi liian nopeasti parkilta pois kytkettäessä.
Vielä kun laittaisivat fyysisen rullan taakse lämpötilasäädön, voisin lämmetä käyttöliittymäpädillekin.
Muilta osin ihan jees. Nuo olivat ne eniten häirinneet asiat.
No, ok, hintalappukin karkaa kasikymppiin, jos on Inscription ja talvirenkaat ja koukku.