Kulkukoira  Proturbo

Tuplakaasarien värinänvaimennuskumit turbokäytössä

  • 6 Vastauksia
  • 2898 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa juhal

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Elikkä yks kappale dellortto dhla turbokoneessa ja ostin nuo misabin värinänvaimennuskumit siihen. Mitenkä mahtaa nuo kumit pelata ahdetussa koneessa, pullahtaako heti pihalle tms? Entä onko muun mallisia värinänvaimennuskumeja olemassa turbokäyttöön?

Poissa la_bot

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • kaiken maailman rakkoreita
Vs: Tuplakaasarien värinänvaimennuskumit turbokäytössä
« Vastaus #1 : 21.08.2011, 22:42:15 »
misabit on ihan hyvät miulla on kanssa ja ei mitään ongelmaa, pitäs ainakin 1,5 bar sietää jossei enempikin ne kaasarit pitää vaa vetaa kireemmälle kun vapareissa niin säästyt pullahtamiselta. jätä kiinnityspulteissa olevien rikkojen ja kumin väliin noin 1mm niin on sopiva kireys.. kai tilasit ne pulttien kumit ja rikat myös?  ::)
talvirussausta http://vimeo.com/18816205
ex:745 -92, 745 -87 tic, 340 -89,244 -74
nykyiset: 240 -88, 242 -82 turbo, 745 tic -86

Poissa juhal

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Tuplakaasarien värinänvaimennuskumit turbokäytössä
« Vastaus #2 : 22.08.2011, 19:30:46 »
Tollaset kumit löytyy.

Poissa la_bot

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 389
  • kaiken maailman rakkoreita
Vs: Tuplakaasarien värinänvaimennuskumit turbokäytössä
« Vastaus #3 : 23.08.2011, 19:31:35 »
hyvä homma ei muutakun kiinni ja kovaa ajoa ;) älä sit vedä tosiaan liian tiukkaan ettei lohkea kaasari :P
talvirussausta http://vimeo.com/18816205
ex:745 -92, 745 -87 tic, 340 -89,244 -74
nykyiset: 240 -88, 242 -82 turbo, 745 tic -86

Poissa vogge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
  • www.vrcf.fi
Vs: Tuplakaasarien värinänvaimennuskumit turbokäytössä
« Vastaus #4 : 04.09.2011, 01:51:43 »
itellä ei kyl ole 48DHLA:ssä mittää kumeja tein paperista tiivisteen ja ohuelti silokoni väliin ja avot!!

http://kuvablogi.com/nayta/3233354/

Poissa juhal

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Tuplakaasarien värinänvaimennuskumit turbokäytössä
« Vastaus #5 : 06.09.2011, 21:50:56 »
itellä ei kyl ole 48DHLA:ssä mittää kumeja tein paperista tiivisteen ja ohuelti silokoni väliin ja avot!!

http://kuvablogi.com/nayta/3233354/

Kuulemma saattaa jossain tapauksissa ruveta bensanpinta väreilemään ja menee seokset persiille, siitä tais olla täälä tai vanhalla foorumilla oikeen penkkilappukin todisteena.  Ja toinen asia on se, että ainakin dhla40 lortoista hajoaa kohon kiinnitykset pitemmän päälle tärinästä.

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Vs: Tuplakaasarien värinänvaimennuskumit turbokäytössä
« Vastaus #6 : 06.09.2011, 22:11:24 »
Kuulemma saattaa jossain tapauksissa ruveta bensanpinta väreilemään ja menee seokset persiille, siitä tais olla täälä tai vanhalla foorumilla oikeen penkkilappukin todisteena.  Ja toinen asia on se, että ainakin dhla40 lortoista hajoaa kohon kiinnitykset pitemmän päälle tärinästä.

Juu, se varmaan riippuu koneen tasapainotuksesta, kierrosalueesta jne. mutta sitä on kyllä sattunu, että yläkierroksilla värinä saa sopan helmeilemään ja seos karkaa laihalle. Ilmeisesti näin, koska mikään säätö ei tuohon auttanut, mutta kumien kanssa saatiin käynti heti kohdilleen. Onhan noita kaasareita tietysti ihan tehdasasennuksena ollut kovilla tiivisteillä. Ja tosiaan kohoja meni itselläni kolme kappaletta paperitiivisteiden kanssa.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2011, 22:12:57 kirjoittanut Spoileri »
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo