Eli alkoi auto (98' 940 turbo)temppuilemaan ajossa, mutta ajettiin n.15km hallille jolloin huomattiin että 1. Pytyn tulpanjohto lyö läpi kun antaa kaasua. Kierrokset eivät siis nousseet kunnolla, "kävi kolmella". No, tulpanjohto vaihdettu muttei vaikutusta. Sitten tulpat vaihtoon, 2. Pytyn tulppa paskana, kärjestä kadonnut osa, sulanut. Ei auttanu uudet tulpatkaan, eikä johdot. Imusarjan tiivisteen ostin myös, mutta se on silmämääräisesti ehjä joten en vaihtanut. Jako oli myös kohdallaan. Starttaa välillä todella pitkään, ja kuulostaisi ikäänkuin yhdessä pytyssä ei olis puristuksia? (Video startista, ei sahauttanut pitkään nyt. kolina kuuluu vaihdekepin vatkaamisesta, ei sentään moottorista)
https://www.dropbox.com/s/vyicy98s7ncu9vf/20170530_174648.mp4?dl=0Kylmänä kun vihdoin lähtee käyntiin niin ei pysy ilman kaasua käynnissä, vasta kun lämmöt lähentelee 90c.
Ei vikakoodeja.
Uusilla tulpilla ja johdoilla vielä käyntivideota, kone vatkaa aikalailla eikä ota kierroksia yhtään. Lyhyellä koeajolla huippunopeus n.80kmh. Mitä enemmän kuormaa niin alemmilla kierroksilla alkaa pätkyttää.
https://www.dropbox.com/s/r0sm56k1l7cegyu/20170530_173203.mp4?dl=0Huomenna saan puristuspaineet mitattua, ja purettua virranjakajan jos se vika nyt kuitenkin olisi sytkäpuolella...
Sitä ennen, kellään ideoita? Joko pistän tiivistesarjan ja m-renkaat tilaukseen?