Samppasport  Futurez

lh 2.4 johto ongelma

  • 2 Vastauksia
  • 3986 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Afteri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 25
  • www.vrcf.fi
lh 2.4 johto ongelma
« : 29.06.2017, 19:44:59 »
En ole aivan varma onko oikeassa osiossa mutta yritetään ja voi poistaa toki jos on väärässä, eli lh 2.4 vaihtoa b200k koneelliseen 240 -88 volvoon tekemässä ja muutaman johdon kanssa ei aivan täyttä varmuutta ole tuosta 11pin liittimestä mikä on apparin jalkotilassa, elikkäs tässä kuva turbobricksin foorumilta kyseisestä palasta.

Mietityksen kohteena tuo 3 johto (Yellow/red paksu) sekä kohta 10 ja 11 (paksuja punaisia johtoja) puhutaan #6 sulakkeelle laittamisesta joka on kaasarimallissakin merkitty bensapumpun virraksi mutta kyseisestä sulakkeesta lähtee jatkuva 12v virta vaikka avain olisikin käännetty nolla asentoon  :idiot2: ymmärtääkseni tuolla switched 12V tarkoitetaan että tulee avaimen kakkos asennossa virtta eikä katkea startatessa  ???  eli jätänkö tuon #6 sulakkeen huomiotta ja kytken johdot sellaiseen mistä tulee virta vasta kun avain kakkos asennossa?



Sekä kuva sulakerasian kaavoista
240 GL-88

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 johto ongelma
« Vastaus #1 : 29.06.2017, 20:08:09 »
Olikohan 6 sulake syöttää jatkuvaa virtaa bensapumpun releelle. Virtalukolta lähtee swiched +12v (näkyy kuvassa) varmaankin bpumpun releelle. 88-89 240 on kyllä sellainen sillisalaatti kaasari, k-jetti ja lh2.2 sekä 2.4 vaihtoehtoineen. Ehkä helpoin tapa kytkeä virrat bensapumpuille on käyttää k-jetin relekantaa. 6-napainen mittariston alapuolella.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa bolinder

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1470
  • www.vrcf.fi
Vs: lh 2.4 johto ongelma
« Vastaus #2 : 11.12.2017, 08:37:51 »
Hyvä aihe jatkaa

samanlainen potilas moottorina 230ft sitä mietin kun lh tarvitse sen nopeustiedon niin riittääkö ecu tinnin 34 yhdistäminen 6 siihen pyöreään mittari pistokkeeseen? Jossain kaaviossa näin myös että siitä "puolikuu" pistokkeesta no3 menis pinkki myös eculle onko tämä tarpeellinen? Jos on niin minne veto

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo