Samppasport  Futurez

b200e turbotus

  • 4 Vastauksia
  • 6618 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dife

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 247
  • www.vrcf.fi
b200e turbotus
« : 01.09.2011, 09:28:09 »
Jos joku viisaampi/kokeneempi vois kertoo vähän että mitä mahtaa kestää vakio osat mitä pitää vaihtaa että saa toimimaan.. onko mahdollista saada seokset kuntoon.. bensa puoli mahtaako riittää mihinkään.. :buck2: b230ft garrettin ajattelin tuolta tallin nurkasta istuttaa ja jollain pienillä paineilla talvi ajeluun.. nii et mahtaaks olla järkee edes alottaa :idiot2:

Poissa olli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 383
  • www.vrcf.fi
Vs: b200e turbotus
« Vastaus #1 : 01.09.2011, 12:45:49 »
Tuo riippuu vähän mistä kone on peräisin.

200-sarjan koneissa on ruiskuna k-jet ja 300-sarjan koneissa ruiskuna LE-jet.

Ongelmana koneissa on korkeat puristukset ja paskat kanget.

Uudemmista b2xx-sarjan koneista saa vahvemmat kanget ja samalla voi vaihtaa männät tai ottaa siivua originaaleista.

Poissa Sheriff

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 6
  • www.vrcf.fi
Vs: b200e turbotus
« Vastaus #2 : 09.09.2011, 12:38:44 »
käykö tuo k-jet vai pitääkö vaihtaa johonki muuhun, jos pistää turbon tohon b200e ?
haittaako korkeat puristukset jos ajelis vaikka 0.5 barilla ?  Tai oikeastaan voisko joku kertoo mikä nois korkeissa puristuksissa on ongelmana turbon kanssa, kun en tiedä   :-[ ?

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: b200e turbotus
« Vastaus #3 : 09.09.2011, 12:48:13 »
Tai oikeastaan voisko joku kertoo mikä nois korkeissa puristuksissa on ongelmana turbon kanssa, kun en tiedä   :-[ ?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nakutus

Näin minä sen olen ymmärtänyt. Viksummat selittäkööt tarkemmin.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Veksi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1392
  • Top Etanol
    • volvo-club.net
Vs: b200e turbotus
« Vastaus #4 : 09.09.2011, 15:28:02 »
käykö tuo k-jet vai pitääkö vaihtaa johonki muuhun, jos pistää turbon tohon b200e ?
haittaako korkeat puristukset jos ajelis vaikka 0.5 barilla ?  Tai oikeastaan voisko joku kertoo mikä nois korkeissa puristuksissa on ongelmana turbon kanssa, kun en tiedä   :-[ ?

Vaparin K-jetiin joudut hommaamaan ahtopainetta ymmärtävän ohjauspaineensäätimen
Se on "mötikkä" johon menee parit letkut ja sähköjohdot. Sijaitsee muistaakseni lohkon kupeessa mekaanisen pensapumpun tilalla. Osa voi olla vaikeasti saatavilla tai jopa kallis

Vakio määräjaka voi nipin napin riittää 200hv asti. Siitä eteenpäin 6- tai 8-koneen määräjakajalla
Lisäksi sytyksen alipaine kello pitää vaihtaa ahdoilla sytkää myöhästävään

Korkea puristus ei ongelma. Kääntää ruuvista lisää soppaa ja virranjakajasta vähemmän ennakkoa. Jos ei tepsi niin ruuvaa ahtoa pienemmäksi.
Käyttöauto - isolohko Kartano 240 3/4 turpo interkoorel
Kesäauto - pikkulohko Camaro 346cid

"OStrichilla siihen tarvitaan kaksi purkkia ja läppäriä yhtäaikaisesti, eikä siitä saa logia talteen"

 

Proturbo  Autodiagnoosi