Autoracing  KL-varaosat

hammastanko

  • 3 Vastauksia
  • 610 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa the pora

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
hammastanko
« : 10.10.2017, 15:53:05 »
täältä varmaan joku tietää!200 sarjan hammastanko.kahta eri mallia,toisessa enemmän liikettä.eli tulee ulos noin 9mm enemmän,kun toinen!tietääkö joku missä mallissa toi enemmän kääntyvä on?olis parempi kilpuriin,kun pyörät kääntyis enemmän!

Poissa mauser240

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 310
  • www.vrcf.fi
Vs: hammastanko
« Vastaus #1 : 10.10.2017, 17:05:48 »
Anteeksi OT mutta eikö ole helpompi siirtää raidetangonpäät lähemmäs kääntöakselia / tolppaa? Silloin tulee ohjauksesta nopeampi myös.
142

Poissa the pora

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
  • www.vrcf.fi
Vs: hammastanko
« Vastaus #2 : 10.10.2017, 18:57:38 »
joo vois kai sen niinkin tehdä,mutta pitäis olla krossiautossa kestävä ratkaisu!eikä sais paljoo jäykistyäkään,ja muuttuuko geometria huonoks jos kääntövarren mittaa muutetaan.mielummin se hammastanko,mulla on semmonen,mutta vääntynyt ja vuotaa.ois helpompi etsiä sitä,kun tietäi missä semmosta ollut.HCAWDB

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1395
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: hammastanko
« Vastaus #3 : 11.10.2017, 12:47:44 »
Niitähän on neljää malli tehostamattomat Camgear, ZF ja kahtamallia tehostettu Camgear (ero raidetangon sisäpään kiinnityksessä). Tuon 9 milliä saa varmaan lisää kääntyvyyttä kun ohentaa rajoittimet. Tehostettu tanko on nopeampi kuin tehostamaton.
Peugeot Boxer 2,2 HDi
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

 

Samppasport  Futurez