Eilen vaihdoin omaan ysiin hammastangon. Etupalkista kolmella 12mm pultilla se peiterauta irti, raidetangonpäät irti, kaks letkun banjoa (19mm ja 22mm), Kahdella pultilla etupalkissa kiinni (Toinen pää 13mm ja toinen 15mm) rattiakselin liitos irti (Jos Air bägi niin kai pitää olla rattilukko päällä kun vaihtaa hammastangon, luki rattiakselissa?). Ei kai siinä ihmeempiä kun rauhassa tekee.
Mulla tosiaan ZF tanko ja laitoin käytetyn ehjän minkä purin exästä. Öljyksi Motoxin ATF DEXTRON III. Nyt ohjaus toimii ja ei vuodaa enää, mutta raskas ja tuntee että on ilmaa, neste myös täynnä pikku kuplia.
Onko huono öljyvalinta vai pumppu kaput?
Vanhala tangolla oli kevyt ohjata mutta vuoti.
Pitää koittaa kunnostaa pian ettei joudu autokaupoille ostaa varakiesiä.