Futurez  Kulkukoira

b200f Renix-sytkän tilalle b200k kärjetön. Uhka vai mahdollisuus?

  • 2 Vastauksia
  • 5519 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ebola187

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Elikkä, asia on nyt niin, että Possu lähti käymään (viimeksi 2kk sitten  :'( )pakkasessa kuin tropiikin kuusen alta, kävi lämpimäksi ja sammui. Tätä teki 4 kertaa, kunnes ei enää lähtenytkään. Ja aina lämpenemisen jälkeen katosi kipinä.
Kaikki maapiuhat ja sulakkeet on vaihdettu ja kosketuspinnat putsattu.
Tulpat, puola, tulpanjohdot, asentotunnistin, jakajankansi, ja -pyörijä uusittu ja hanttarin jalkatilan läpivientiliittimet läpikäyty.
Eli viimeinen mitä keksin oli Renix-sytkämoduuli, jollaista ei saa nähtävästi uutta kun ebaysta.
Hommasin sitten b200k:sta puretut kärjettömät sytkäosat,
niin olisko tämä vaihtoehto edes lähes NAKS ja PAM bolt-on ratkaisu?
Ja kun se ei sitä kuitenkaan ole, niin mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon?
Esim: Jääkö nykyinen asentotunnistin turhaksi hal-anturin takia vai toisinpäin :o

Poissa 240-gl

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 699
Eiköhän se ihan heittämällä mene paikalleen etkä enää tarvitse sitä renixin vauhtipyörää etkä sen anturia.  :)

Virtalukon pohja teki joskus sen että sytkä hävisi, piti puolalle tuoda uusi virtajohto että sai pysymään käynnissä
nykyiset: 244 3,0 / 360 2,0i / 740 2,3Tic / Ford mustang / Jeep Grand Cherokee / Mitsu pajero

entiset volvot. 244, 240, 240, 240, 240, 740, 760, 940, S60, V70,

Poissa ebola187

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Alrighty! Huomenna kokeilemaan onnea, alkaa ikävä olla kova takasin volvoon volkkarista :D

Ja virtalukonpohja on vielä avaamatta, mutta puolan piuhaan tulee kyllä virta.

 

Autoracing  KL-varaosat