Futurez  Kulkukoira

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344591 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #285 : 20.02.2013, 17:52:30 »
Onhan siinä mekaanisessa varmasti ainakin se hyvä puoli ettei oo sähkövikoja  :D Jos sen saa kunnolla pelaamaan niin mikä ettei. Ja sitte kun alkaa virittää niin ei tarvii kalliita lastutushommia ku kaiken voi tehdä mekaanisesti.  ;)

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #286 : 20.02.2013, 22:05:17 »
Onhan siinä mekaanisessa varmasti ainakin se hyvä puoli ettei oo sähkövikoja  :D Jos sen saa kunnolla pelaamaan niin mikä ettei. Ja sitte kun alkaa virittää niin ei tarvii kalliita lastutushommia ku kaiken voi tehdä mekaanisesti.  ;)
Miksipä ei pelaisi jos toimivuuden pystyy pumpunsäätö penkissä kokeilemaan  ;)
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Paikalla oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #287 : 21.02.2013, 09:40:00 »
No kyllä minun mielestä kannattaa sitte tehä mekaaninen. On nimittäin oma hommansa noiden sähköjen kanssa  :) Ja säästää tosiaan myös ne lastutushommat  ;)

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #288 : 21.02.2013, 12:45:22 »
Pumpun tekijälle annettu lähtölaukaus, katotaan mitä tästä nyt loppupeleissään tulee :P
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Paikalla oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #289 : 21.02.2013, 13:51:34 »
Pumpun tekijälle annettu lähtölaukaus, katotaan mitä tästä nyt loppupeleissään tulee :P

Oikein  :D kokeilemallahan se selviää!

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #290 : 02.03.2013, 15:24:37 »
Saapikos noita race suutin kärkiä muualta kuin esim tuolta Darkside Developmentsiltä ?
Tulee meinaan noille kärjille melkein sama hinta kuin valmiille suuttimille suomesta...
Ja pointtihan on se että on mahdollisuus itse vaihtaa/säätää nuo suuttimenkärjet joten ei tarvitsisi valmiita suuttimia  :P
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Paikalla oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #291 : 02.03.2013, 18:50:25 »
Itse ostin suutinkärjet paikalleelta asennettuna rengaspalvelu Karjalaiselta kajaanista. n.2 vuotta sitten, hinta tais olla 550e

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #292 : 21.03.2013, 18:36:54 »
Löytyis hyllystä yks kappale audi 100 TD 5syl pumppu... vm 85, tai jotain...  kara tehty ja akselin tiiviste vaihdettu. Menisköhän volvoon... Ei ainakaan löydy ihan joka riihen riiman alta...
« Viimeksi muokattu: 21.03.2013, 18:38:33 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #293 : 21.03.2013, 22:41:48 »
Onko esikammio koneesta vai suoraruisku koneesta ?
On meinaan melkoinen ero niillä pumpuilla  ::)
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2129
  • Tampere - Pori
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #294 : 21.03.2013, 23:14:13 »
Onko esikammio koneesta vai suoraruisku koneesta ?
On meinaan melkoinen ero niillä pumpuilla  ::)

Vm -85, suoraruisku...  ::)
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #295 : 21.03.2013, 23:22:36 »
Vm -85, suoraruisku...  ::)
ajattelin varmistaa vain.
Noita samaisia 5 syl esikammo audin dieseleitä löytyy työmaalta ainakin 5kpl purettuna talteen  :idiot2:
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #296 : 22.03.2013, 18:22:45 »
En ole perehtynyt audin pataan sillä silmällä, mutta kyllä mä esikammion puolesta vetoa löisin... hyvin se kyllä 1,7bar paineella liikkui... Oli siis alkup TD.
« Viimeksi muokattu: 22.03.2013, 18:24:44 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #297 : 22.03.2013, 19:41:00 »
Tuli tossa mieleen, että löytyykä 2,5tdi:n käypästä 3 bar mappia? ja jos löytyy, ni mikä osanro?
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #298 : 22.03.2013, 19:47:50 »
Njää... kolme aikaa jo peruuntunut työkiireiden takia, prkl! Nyt ahdot hukassa (hukkisko?) ja ei millään jaksais... Kun saan kesärenkaat alle laitettua ni koitan tilailla aikaa taas... Käypänen 3bar map pitäis löytää.......
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #299 : 22.03.2013, 19:59:18 »
Mulla olis 3 bar boschin mappi. Osanumeroa en muista mutta viimine kirjain on a, tää on nelipinninen ja imulämpöanturi samassa ja iha hemmetin iso se osa mihin letku lykitään.. Näky kaverin audissa olevan suoraan ahtoputkessa. Kai tuon saa modattua ;D
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

 

KL-varaosat  Race.fi