KL-varaosat  Race.fi

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344587 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa volvotdi

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2129
  • Tampere - Pori
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #345 : 25.04.2013, 18:09:19 »
Silloin kun itsellä oli tuollainen tdi-moottorinen V70 niin jurina parantui osaksi kun uusi toisen värinän vaimentimen vastapäätä vauhtipyörää eli kampiakselin toisessa päässä.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #346 : 25.04.2013, 18:33:57 »
Mites noi fluid damperit?
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa 855R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #347 : 29.04.2013, 19:28:04 »
mitä kytkintä kannattais lähtä hommaamaan tommoseen 2000/2001 2.5Tdi V70? saksassa näkyis olevan kytkinsarjoja jotka kestäis muka 30% enemmän tehoja/vääntöjä ja hintaa n.200€. autosta ois tarkoitus ottaa 200HV
Miltä saksan sivulta löytyy tollanen paketti joka kestää enemmän?
Volvo 740 D24T ja Toyota Soarer 2.5GTT

Poissa Masked Jackal

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 854
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #348 : 29.04.2013, 21:59:24 »
Mites noi fluid damperit?

Velipojan autoon rakennettiin semmoinen mutta ei se vauhtipyörän jurinoita kitke kun väännöt on tapissa. Ajatus oli alunperin säästämään vaihteistoa kovalla vauhtipyörällä.
** Jos se ei heitä niin se nakkaa **

Poissa mattipeura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 137
  • www.vrcf.fi

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #350 : 01.05.2013, 17:53:32 »
Säästyiköhän se vaihdelaatikko...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #351 : 01.05.2013, 19:18:23 »
Säästyiköhän se vaihdelaatikko...
Hajosiko? Ei pitäisi minun koskee näihin... :D

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #352 : 02.05.2013, 20:30:51 »
täällä tullee helpommin vastaus kuin korjaamo-osiossa, mikä se musta pieni möykky imm vieressä on mistä menee letku ahtoputken mutkaan? On vaa se toinen letkulähtö poikki mitenköhän vaikuttaa toimintaan.

Koteloon sopiva vapaavirtaussuti olis tarkotus tilata tässä kun kerkee, aika laatu tuote oli tuo mikä tilattiin kilpuriin niin samanmoinen laitetaa tuleen.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #353 : 02.05.2013, 20:36:39 »
Eiksiinä oo ahtopaineensäätöventtiili? Ahtoputkelta tulee yks letku, toiset menee imuputkeen, hukkaporttiin ja huohottimelle.. Ainakin msa15.8 on noin.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #354 : 02.05.2013, 20:41:17 »
Eiksiinä oo ahtopaineensäätöventtiili? Ahtoputkelta tulee yks letku, toiset menee imuputkeen, hukkaporttiin ja huohottimelle.. Ainakin msa15.8 on noin.
Se venttiili on tästä mustasta möykystä lähtevän toisen letkun toinen pää. Mutta mitäs tää tekee jossei paine mee tosta möykystä läpi? Ei ainakaan tuo voimaa, tai ainakaan siltä tunnu ku 10s menee 0-60mph tomaatilla. Tarvinnee tommonen möykky hommata jostaan että voi alkaa kiusaamaan konetta.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6353
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #355 : 02.05.2013, 20:45:46 »
Sen mötikän, eli öljyloukun läpi menee vastapaine hukkaportille, eli jos paine menee harakoille, niin ei taatusti kuljekkaan, kun ei ole riittävästi ahtoa.

Tämä ei ole mikään korjaamo-osio, vaikka vastauksia tuleekin nopeemmin >:(

Poissa 855R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #356 : 02.05.2013, 21:07:35 »
Mitä porukat ny olis sitte mieltä tästä? http://www.ebay.co.uk/itm/TORQUE-FAST-ROAD-STAGE-2-CLUTCH-KIT-VOLVO-V70-2-5-TDI-CH-395001-96-02-/400325101300?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item5d353c46f4 Uskaltaako tuollasta ruveta tilaamaan briteistä? Sopiikohan varmasti paikalleen bolt on jne.? Mitäköhän vakio kaksoismassapyörä tykkää tälläsestä kunnon kytkimestä ja  jäykemmästä asetelmasta? Lentääkö vauhtipyörä heti laatikon kyljestä läpi vai kestääkö ilman ongelmia? Rupee meinaan pikkuhiljaa kyrsiin kun olis oikeesti sitä potenttiaalia moottoris ja sais tehoja riittävästi muttakun ei se pirun kytkin kestä!  :peetu:
Volvo 740 D24T ja Toyota Soarer 2.5GTT

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #357 : 02.05.2013, 21:41:53 »
Omakohtainen kokemus, ainakin TDI:n kaksoismassasta, on semmonen, että antaa jurista... Tuntuu kestävän, vaikka taas 600km tuli tauluun lisää, miljoona rekkaa kauhia musta pötkö perässä ohitellen!! 442nm/419000km/kauhia jurina ja kotia toi taaskin!! NOO PROPLEM. Tokihan se saattaa hajota aamulla kun tuosta lähen sihtaamaan työmaalle, mutta soon sellaasta sitte... Ja sanokaas viisaammat minkä puhaltimen laitan tilauslistalle, tarkotuksena stage 2 ;) eli jonnekkin 250-270 hp tietämille? Oisko holset hx27w sinne päinkään, vai mitä laitetaan...? Suuttimiin palataan myöhemmin... Nyt stage 2 testiin, kun tuo stage 1 tuli jo testattua ;D
« Viimeksi muokattu: 02.05.2013, 22:07:15 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa 855R

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 77
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #358 : 02.05.2013, 22:18:25 »
Omakohtainen kokemus, ainakin TDI:n kaksoismassasta, on semmonen, että antaa jurista... Tuntuu kestävän, vaikka taas 600km tuli tauluun lisää, miljoona rekkaa kauhia musta pötkö perässä ohitellen!! 442nm/419000km/kauhia jurina ja kotia toi taaskin!! NOO PROPLEM.
Eli siis onko sulla vakio kytkin vai joku muu?
Volvo 740 D24T ja Toyota Soarer 2.5GTT

Poissa VT86

  • Hallituksen varapj
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3195
  • Accidental Motorsport - Koska voin
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #359 : 02.05.2013, 22:52:42 »
Eli siis onko sulla vakio kytkin vai joku muu?

Vastataan kenkeen puolesta, että vakiokytkin mutta uusi asetelma taitaa löytyä peräkontista ;)
MB 200DTIC==> w201==> 2xN14==> Toledo TDI==> Leon 1,8t 20vt TS4 "CupraR" + Saab 900NG Turbo 306 2.0 16v + 306Gti-6 +V60 '14.5 => Mondeo 4x4 '18 => Octavia RS 4x4 '19
Suzuki GS450 ==> Honda CBR900RR+Solifer SM+Suzuki GT125 + BMW F900R '22

Miksi? - Koska voin!

 

RallyBaron  Samppasport