Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 344577 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #555 : 02.10.2013, 21:19:53 »
"Käyttis" mullaki mutku koht rupee olee kaikki tai ei mitää ja mekaanisel pumpul ei paljoo alavääntöi rajotella ni jotain on keksittävä.Automaatti ois tietyst yks mut se ei oikein oo vaihtoehto mulle  :)

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #556 : 02.10.2013, 21:21:59 »
Eikä toi alavääntö oikeestaa täl hetkel oo ongelma..tulevaisuudes on..nyt se limppu jyristää siel 3000-4000 alueel :)

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #557 : 04.10.2013, 20:00:17 »
Tänään sitten ajattelin, että kakkosella 0-100 testiä ja kytkin remonttiin, mutta vasta toisella vetäsyllä rupes luistaa, kunpaineet nous jonnekkin 1,7bar tienoille(2vaihteella paikaltaan siis!). Ei tziisus kun kestävää palikkaa on joskus ollut Volvonkin insinöörien käsissä!! Se 0-100 tulos oli sellasella "nätillä" lähdöllä, videon mukaan jotain 7sek...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #558 : 22.10.2013, 22:03:52 »
Millaistahan viritys ahdinta sitä kannattaisi tuohon pataan nyt sitten hommailla, tarkoitus olisi saada se vähän reilut 300hv irti ja mielellään mahdollisimman aikaseen heräävä paketti kasaan.
Mullahan on mekaaninen pumppu siis josta lähtee syöttöä 172 milliä tarvittaessa.
Suuttimet vaihtuu kans isompiin niin saapi sen viimeisen kuristavan osapuolen pois haitalta.
Ehdotuksia ?  :)
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #559 : 22.10.2013, 22:17:31 »
Eikös valonviejällä ollu portterissa joku he221w? Varmaan googlella löytyis.. Muutenki varmaan kannattaa googlailla mitä k.o. Tdi-sensei on koneellensa tehny.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #560 : 23.10.2013, 08:00:09 »
Eikös valonviejällä ollu portterissa joku he221w? Varmaan googlella löytyis.. Muutenki varmaan kannattaa googlailla mitä k.o. Tdi-sensei on koneellensa tehny.

Mun mielest siin oli joku juuttuvasiipiin. he221w kuuleman mukaa riittää sinne 300 nurkille ja pitäis heräilläkki ihan hyvin.Jos epäilee että ei piisaa ni sitte esim perinteinen hx35 tai sitte joku custom.Itellää toi hx35 heräilee ihan kohtuullisesti.Ainaki paremmin ku deekus.2000 kierroksel paineet on jo plussan puolel ja siel 3000-3500 max paineet.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #561 : 23.10.2013, 08:49:15 »
Mun mielest siin oli joku juuttuvasiipiin. he221w kuuleman mukaa riittää sinne 300 nurkille ja pitäis heräilläkki ihan hyvin.Jos epäilee että ei piisaa ni sitte esim perinteinen hx35 tai sitte joku custom.Itellää toi hx35 heräilee ihan kohtuullisesti.Ainaki paremmin ku deekus.2000 kierroksel paineet on jo plussan puolel ja siel 3000-3500 max paineet.
Ja sullahan ei vielä edes ollut ne isommat suutinkäret paikallaan jotka varmasti auttaa vielä paljon heräämiseen ja toimintaan positiivisesti.
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa vpernu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 595
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #562 : 23.10.2013, 13:14:11 »
Joo vakio käret on viel.

Poissa valonviejä

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 7
  • www.vrcf.fi
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #563 : 02.11.2013, 12:49:01 »
Senseillä  ;) oli aikanaan gt23v-amg portterissa ja yksi 2.5tdi tehtiin "pikkubudjetilla" kolsataaheppaseksi he221w:llä.

Tuosta löytyy resepti:
http://www.youtube.com/all_comments?gl=UG&page=1&hl=en-GB&v=hkSTslJf7Z4

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3447
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #564 : 09.11.2013, 15:48:35 »
No joo nyt ahtimeksi sitten tuli Holset HX35W, saapi nähdä miten heräilee tuossa koneessa.

Jostain vielä hommailtava isommilla suuttimenkärjillä olevat suuttimet, ei kellään ole jäänyt lojumaan ylimääräiseksi ??
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #565 : 27.11.2013, 14:24:29 »
Tilannekatsaus: mittarissa 437tuh km ja paineet edelleen 1,6-1,8bar, mustaa putkesta, vetoja ossina ja ei mitään valittamista!! Kytkin edelleen läjässä (hilut hyllyssä edelleen). Paineet ollut 1,6-1,8bar nyt 48tuh km. Käy edelleen kuin kello...
« Viimeksi muokattu: 27.11.2013, 14:39:49 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #566 : 27.11.2013, 20:00:51 »
Paljonkohan tuo automaatti kestää ahtopainetta?
Siis vakio turbolla. Ja evrymodilla..
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4109
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #567 : 27.11.2013, 20:35:35 »
Paljonkohan tuo automaatti kestää ahtopainetta?
Siis vakio turbolla. Ja evrymodilla..
:juhau: loota ei tajua ahtopaineesta mitään, mutta se kestää ainakin 365nm omien kokemusten mukaan hyvin joka saavutettiin MoTestin säätämänä 1.1bar ahtopaineella.

Poissa hukka

  • Hukkapätkä
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2602
    • Mun V70
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #568 : 27.11.2013, 20:37:25 »
:juhau: loota ei tajua ahtopaineesta mitään, mutta se kestää ainakin 365nm omien kokemusten mukaan hyvin joka saavutettiin MoTestin säätämänä 1.1bar ahtopaineella.

Joo ei niin.
Oon kuullu et kestäis 400nm.
V70 mk1. Tdi+man. 1998.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2.5TDI virityskeskustelut
« Vastaus #569 : 01.12.2013, 19:53:24 »
Jos virittää mieli tekee, niin suosittelen  vaan yksinkertaisesti  koittamaan, niinhä sitä minäkin... heh!  :2funny: Jos hajoamista pelkää, niin vakio on aika varma vaihtoehto.
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

 

Proturbo  Autodiagnoosi