omassa 96 mallissa oli kesällä pitkällinen jarruremontti kun ei saanu pitoja takavasemmalle jarruputkien vaihdon jälkeen vaikka kuinka ilmasi ( pumppasi läpi oikeen reilusti ilmaruuvi auki ennenku alko niitä ''poljentasarjoja'' suorittaa ) ja kaikki tekijät oli laitettu kuntoon, satula ja mäntä kunnossa, palat hiottu, levy sileä ja rasvanpoistoaineella putsattu, liuvut puhistettu ja rasvattu viimesen päälle , viimeset ilmat onnistu saaha pois vasta ku oli auto käynnissä ja abs paine päällä., sillon tuli tehot jarruun.
jarrumännän saa näppärimmin , ainaki irrallaan ruuvipenkissä, isolla rälläkkäavamella kierrettyä sisään, ja niin pohjaan että suojakumin kans tasassa, ei kuitenkaa piä päästää lipeämään yli..sitte polkimella paine ja sen jälkeen käsijarruvaijeri säätöön.ei kai ainakaa tuossa mitää automaattisäätöä ole..
liukutappien reiät ja tapit oon puhistanu crcllä ja paperituppelolla moneen kertaan että irtoaa moskat pois, kevyt vaseliini sitte sisään niin kyllä kulkee.
useimmiten laahaamisen pitäs kyllä loppua ku käy läpi männän, satulan, liu'ut jotka kannattaa puhistaa ja voidella vaikka liikkuski ihan jees , ja palat on sijoillaan eikä kanita mistää , niitähän voi ennen satulan laittoa ottaa käsin kiinni ja liikutella että ovat suht vapaasti niissä koloissaan.
onhan näitä jo kerrottu monesti mutta laitoinpas jotai lisää, jospa laahaamisongelma selviää