Race.fi  Puotilan autokorjaamo

S70 manuaali täristää (vetarit jo vaihdettu)

  • 2 Vastauksia
  • 616 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tommp

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 23
Entisten ääntävien ja täristävien vetareiden tilalle vaihdettu tänään uudet, äänet kyllä katosi, mutta ravistus kiihdyttäessä entistä kovempi. Välillä esim uudella asfaltilla tärinää ei esiinny lainkaan. Autoa on reilulla kädellä madallettu, mutta ei tuo vetarin kulma nyt niin hirveältä enää näytä, muutaman sentin alempanakin on maata laahattu.

Mistä lähteä etsimään vikaa? Onko uudet K27 vetarit vain yksinkertaisesti paskaa, vai mahtaakohan syy olla vaihdelaatikon/tasauspyörästön paikkeilla?
- 760GLE -88

Poissa Xanthe_

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 261
  • Tunari
    • http://xanthe.cc
Vs: S70 manuaali täristää (vetarit jo vaihdettu)
« Vastaus #1 : 25.07.2020, 11:59:24 »
Miten käyttäytyy pukkien päällä? Jos vaikka vain toiselta puolelta ravistaa?
*Kotisivut*  "To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is research"
850 -97 farmari, 2.4 10V {850 OBD-II Android app kehittäjä}

Poissa dneproshin

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1640
  • Innokas käyttöautoilija
Vs: S70 manuaali täristää (vetarit jo vaihdettu)
« Vastaus #2 : 25.07.2020, 13:19:58 »
Itsellä 850 ravisteli kun oli takavedon vanteet eli pienellä et:llä. Loppui kun vaihtoi alatukivarret. Vanhoissa oli puslat ihan ehjän näköiset, mutta ilmeisesti olivat sen verran löysät jo että vakiogeometriasta poikkeaminen toi ravisteluja mukanaan. Muistaakseni kaasua nostettaessa oli pahin vatkaus.

 

Futurez  Kulkukoira