Mulla oli kanssa ennen tehostimen nesteiden vaihtoa ja muutamaa ilmauskertaa semmosta, että liikkeellelähdön jälkeen ei meinannu alkuun kääntyä kunnolla oikeelle. Jos haluaa lähteä iiseimmästä liikkeelle, niin ilmaat sen ohjaustehostimen alkuunsa:
- pyörät vaikka nurmikolle, jossa niiden on helppo kääntyä
- tehostimen nestesäiliön korkki auki ja jos löytyy vielä vapaaehtoinen, joka kattoo tuleeko kuplia
- veivaat auton sammuksissa ollessa rattia laidasta toiseen muutaman kerran
- auto käyntiin ja sitten hetken aikaa sen verran, mitä kumpaakin kättä ratissa kiinni pitäen saat käännettyä
- ja sitten muutaman kerran äärilaidasta toiseen
Ja sitten koeajolle, josko mikään muuttui suuntaan tahi toiseen. Ja tosiaan sen nesteen väri pitäs olla about vaaleenpunasta, jos siellä on ATF öljyä, eikä mitään eksoottisempaa kamaa.