No, tässä tapauksessa ainoa vikakoodi on tuo 3-1-4 ja se tuli uudestaan nollauksen jälkeenkin.
Jos auto toimii mielestäsi ok, ajele pois vaan.
Se anturi sieltä kyllä on menossa, ei sitä mikään muuta. Tuo säästäminen tekee vaan sen että jäät sillä tielle joskus kun se anturi kyllästyy elämäänsä kokonaan...
Sanot että testerit ei anna aina oikeaa syytä, no, tässähän on auton oma diagnostiikkaa kyseessä, kaipa se tietää onko se massu kipeä vai ei?
Säästää voit jos osaat itse tehdä uuden anturin. Joskus autoilu vaan maksaa, valitettavasti.
Vaihtoehtona on juuri leimattu riisikippo, millä ajamisessa ei ole mitään nautintoa ja kolarissa kaveri on heti sylissä.
Jokainen laittaa omat arvonsa järjestykseen tai sitten sen pakon sanelemana, en ota kantaa, annan vain neuvoja parhaani mukaan. Kenenkään taloudelliseen tilanteeseen en voi/halua vaikuttaa.
Tässä ei sitten ollut hiukkaakaan sarkasmia, jota saattaa tonkimalla joistakin vastauksista löytää, tai ehkäpä vain suoraa puhetta...