Samppasport  Futurez

740 Facelift tiilikeulaksi

  • 7 Vastauksia
  • 2098 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 699
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
740 Facelift tiilikeulaksi
« : 10.01.2014, 20:33:57 »
 tietääkö joku että saakko 740 facelift mallin etuvalot jne muut vaihdettua tiilikeulaksi ihan bolt on systeemillä?
940 -97 B230fk+M90

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 740 Facelift tiilikeulaksi
« Vastaus #1 : 10.01.2014, 22:52:22 »
Johtoliittimet vaihtoon auton puolelta ja taisi mennä vaihtoon myös valojen tauspellit.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Ruusuja

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 699
  • Ei muoviämpäri, ei se näin mennytkään
Vs: 740 Facelift tiilikeulaksi
« Vastaus #2 : 10.01.2014, 22:56:20 »
eli ei kuitenkaan ihan nopsaan tehty.
940 -97 B230fk+M90

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 740 Facelift tiilikeulaksi
« Vastaus #3 : 10.01.2014, 23:21:11 »
facelift ->940 muutoksessa on vähemmän työtä muistaakseni.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7578
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 740 Facelift tiilikeulaksi
« Vastaus #4 : 11.01.2014, 00:00:49 »
facelift ->940 muutoksessa on vähemmän työtä muistaakseni.
Valot, maski ja ehkä johtohommia.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa kipi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 27
  • Honkilahden keskusautohalli.
Vs: 740 Facelift tiilikeulaksi
« Vastaus #5 : 16.01.2014, 21:03:14 »
facelift ->940 muutoksessa on vähemmän työtä muistaakseni.
Jos ei kytke sumareita niin ei tuu ees johtotehtäviä. Itellä meni vajaa puoli päivää ku ruuvasin -91 940:stä keulan saman ikäiseen seitensatkuun. Kaikki palikat oli ihan vaan irroita -> kiinnitä mallia.
Etuveto allergikko.

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 Facelift tiilikeulaksi
« Vastaus #6 : 18.02.2015, 22:12:27 »
965 mk1 tiilikeulaksi? Ei tuo edellä kuvaillun perusteella ihan mahdoton ole? Mites puskurit?
Upgrade ei iske,  downgrade tuntuisi mielekkäältä :)

Poissa Orlov

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1715
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 Facelift tiilikeulaksi
« Vastaus #7 : 16.03.2015, 15:26:21 »
Näköjään onnistuu tuo downgreidauskin, eikä ole edes paha :) Tosin onnistuu vain -94(tai 14.06.1995 ennen rekisteröityyn) asti.
« Viimeksi muokattu: 16.03.2015, 21:19:57 kirjoittanut Orlov »

 

RallyBaron  Samppasport