Oli inscription ilmajousilla "yön yli" -koeajossa.
- Penkkien tukevuus astetta jämäkämpi kuin verrokissa (2012 XC70 D5 Polestar). Lasken jämäkkyyden eduksi. Kaiken kaikkiaan en missään autossa koskaan ole kokenut parempaa etupenkkiä. Ihan kaikkia tuoreimpia saksattaria en ole koeistunut.
- Joo, ratin napiskuukkelit oudon halvan oloiset, mutta toki toimivat silti.
- Adaptiivinen vakkari parantunut säädöiltään, nyt voi nätisti säätää 1km/h stepein myös alaspäin.
- Start/stop hyvin mielekäs; starttaa halutessani etuajassa kun vaan vähän nostaa jarrua. Ihku.
- Ei ole juuri tuulen suhinaa taikka moottorin mölinää mutta ei se silti mitenkään erityisen hiljainen ollut; renkaat kuuluivat selvästi. Perheen mielestä ei ole XC70:tä hiljaisempi.
- Kosketusnäyttö heijasteli ja siinä oli hyppysten jälkiä.
- vaihteisto selvästi hienompi kuin verrokkivollessa, ei juuri vaihtohetket häirinneet.
- Suorituskykytuntuma samaan luokkaa kuin verrokissa, vaikka taitaa olla massaa enempi. En kaivannut lisävoimaa.
- En löytänyt akkua; hyvin on konehuone koteloitu..
- Kevyt pyöritellä ja näkyvyys hvyä. Kevyempi kuin verrokki.
- Kulki moottoritiellä erittäin suoraan erittäin helposti. Mainio peli mökkimatkoille.
- Luulin pitkään että kaistavahti puuttuu, kunnes se löytyi valikkojen syövereistä. Sepäs olikin hieno kun sen sai päälle; ohjasi itsekseen, mutta lisäksi olisi kaivannut jotakin äänimerkkiä kun se tarttui puikkoon.
- Kaasujousitus ihan ok, mutta ei se nyt merkittävän erikoinen ollut. Edelleen täristään nypyissä.. En keksi mitä iloa on siitä että takakontissa on napit joilla perän saa laskemaan/nousemaan ehkä vajaan tuuman verran ?
- IT:n mukaan kulutus oli samaan luokkaa tai jopa vähän enemmän kuin mielikuvani verrokin vastaavasta.
- Ei turvaverkkoja /-ritilöitä tavaratilan ja ihmisten välissä.
- Navigaattori varmaan hyvä, mutta en osannut antaa sille kohdetta puheohjatusti. Jotkin kommentit hersyttävät; "Seuraa tietä".
- No eihän se takaluukun avaus jalkaa heiluttamalla toiminut kuin joskus.
- Ratti on kyllä jopa ruma.
- Etupenkkien takaosat kovaa muovia, sellaiseenko nyt ollaan menossa ja miksi? Ei ole luksusta.
- Tilat luokkaa "liikaa" eli ei valittamista missään osastossa.
- Ratti lämpeni kivasti, mutta sekään ei käynnisty yhdellä painalluksella helposti.
- Tuulilasinäytöstä ei pahaa sanottavaa, hyvin näki liikennemerkit. Mutta mahtaako se säätyä samalla kuin penkit? Pitkä ei näe näyttöä jos pätkä on sen säätänyt. Tietääkös joku?
- Jäi epäselväksi, näyttääkö samaan tapaan liian lähellä ajamisen kuin verrokki. Ehkä taas valikkoasiaa.
- Ei mahdu autotalliin..
Ottaisin jos saisin.