Kulkukoira  Proturbo

Amazon / P1800 akselistojen päivitystä

  • 15 Vastauksia
  • 4516 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vkona

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 252
  • www.vrcf.fi
Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« : 19.02.2017, 12:17:59 »
Tässä pari linkkiä (lienee porukalle jo tuttujakin), miten Amazoniin ja Pyhimykseen saa nykyaikaisemmat(?) etu- ja taka-akselit.
http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=37653
http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=36418

Poissa juha-vallin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #1 : 19.02.2017, 14:17:46 »
Ei taida olla lain sallimia näillä leveysasteilla.. valitettavasti.. mut komian näköisiä laitteita 8)

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #2 : 19.02.2017, 15:22:39 »
Toi firma ei ole mitenkään erikoisen hyvässä huudossa jenkeissä. Ennakkomaksuja kerätty aika monelta mutta yhtään settiä ei kai ole toimitettu?
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2247
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #3 : 19.02.2017, 19:33:49 »
Toi firma ei ole mitenkään erikoisen hyvässä huudossa jenkeissä. Ennakkomaksuja kerätty aika monelta mutta yhtään settiä ei kai ole toimitettu?
Eikö päässyt ihan istumaankin asti asian takia? Jotain kevyt satatuhatta dollaria perittäviä tms. Turbobricksiltä löytyy ainakin Robert Jackson -hakutermillä. Varmaan googlestakin.

Poissa vkona

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 252
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #4 : 19.02.2017, 21:04:31 »
Juu, en ota kantaa siihen, onko kaveri huijannut rahaa tai istunut linnassa. Enempi tuo tekninen puoli kiinnostaa.

Taka-akselin apurunko voisi olla sellainen, että Suomenkin katsastuslainsäädännöltä tulee vihreää valoa?
Ja näyttää jopa sellaiselta, että ihan tavallisessa autotallissakin tuollaisen saisi nysvättyä.


Poissa reve

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 117
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #5 : 20.02.2017, 14:36:26 »
Mulle jää ainakin epäselväksi mitä tolla taka-apurungolla oikein tavoitellaan? Mun silmään aikamoinen harakanpesä ilman mitään varsinaista funktiota.. ?? Jos sinne haluaa coil-overit, niin hitsaa niille sopivat korvakot runkoaisan kylkeen tai alle. Kaikki loppu tossa on turhaa rautaa..

Mä siirsin aikanaan ylävarren aisan sisäpuolelle pois renkaiden tieltä, tein uudet korvakot tukivarsille akselin puolelle ja laitoin coil-overin akselin takapuolelle. Kävin näyttämässä saumat konttorilla ennen maalausta ja muutoskatsastin myöhemmin normaalin vuosikatsastuksen yhteydessä.

Poissa juha-vallin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #6 : 20.02.2017, 15:51:38 »
Mimmonen käytäntö noitten tukivarsien kans on et jos niitä joutuu tekemään uusia ni innostuuko katsastusmies ihan kauheesti vai saako ihan rauhassa rakennella? Lähinnä niinkun kokemuksia.

Poissa reve

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 117
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #7 : 20.02.2017, 15:58:35 »
Tukivarret pitää olla tehdastekoiset (ainakin paperilla). Korvakoita yms. saa tehdä ihan rauhassa kunhan pystyy tarvittaessa osoittamaan riittävän lujuuden. Jos akseliin hitsailee uudet korvakot niin se kannattaa oikaista sen jälkeen (menee käytännössä aina banaaniksi).

Poissa juha-vallin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 158
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #8 : 20.02.2017, 16:36:46 »
Okei. Kun näyttäs et ylempi tukivarsi näyttäs jäävän lyhkäseks mut kai sen teen pidemmät ja olen ihan hiljaa vaan..

Paikalla Kulmamies

  • Pussihousu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6345
  • Itse kun tekee, niin saa sitä mitä sattuu tulemaan
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #9 : 20.02.2017, 16:44:54 »
Mulle jää ainakin epäselväksi mitä tolla taka-apurungolla oikein tavoitellaan? Mun silmään aikamoinen harakanpesä ilman mitään varsinaista funktiota.. ?? Jos sinne haluaa coil-overit, niin hitsaa niille sopivat korvakot runkoaisan kylkeen tai alle. Kaikki loppu tossa on turhaa rautaa..

Mä siirsin aikanaan ylävarren aisan sisäpuolelle pois renkaiden tieltä, tein uudet korvakot tukivarsille akselin puolelle ja laitoin coil-overin akselin takapuolelle. Kävin näyttämässä saumat konttorilla ennen maalausta ja muutoskatsastin myöhemmin normaalin vuosikatsastuksen yhteydessä.

Ne on hei tarkoitettu ameriikkalaisille, kaikki pitää olla bolt-on. Niillähän pysähtyy koko maailma, jos ei jotain osaa saa valmiina kaupasta  :D

Mitä tulee noihin osiin, niin ovathan ne hienon näköisiä, mutta miten hyvin toimivia? Lähinnä kiinnitin huomiota raidetankojen kulmaan, kun hammastanko on jätetty niin kauas etupalkista. Kaartoharitus ei toimi oikein, jos raidetangot ovat takaviistossa ???

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #10 : 20.02.2017, 16:58:52 »
Etualatukivarsi on kanssa hieman hennon näköinen. Takacoiloverin alapään asento?
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa leka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 692
  • www.vrcf.fi
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #11 : 20.02.2017, 19:15:34 »
Samaa mieltä Oton kanssa, on aika heppoiset nuo tukivarret tuossa...
144-70

Poissa moikki

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 785
940 classic
Amazon -68

Poissa luchadore

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2448
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #13 : 19.04.2017, 23:44:36 »
http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=328003

Kyllä tuon jälkeen rupeaa oma auto vaan ottamaan pattiin rankasti :idiot2: Toiset tekee hyvin ja toiset huonosti :buck2:
Amazon '69
Volvo S40 '98
-Rock'n'Roll-

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2380
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Amazon / P1800 akselistojen päivitystä
« Vastaus #14 : 19.04.2017, 23:52:00 »
Kyllä tuon jälkeen rupeaa oma auto vaan ottamaan pattiin rankasti :idiot2: Toiset tekee hyvin ja toiset huonosti :buck2:

Ja jotkut hyvin huonosti. Sillon voi syyttää kylmää, pimeetä tallia ja paskoja vehkeitä  :D
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Samppasport  Futurez