Sanoohan sen jo järkikin ettei hehkun kannata antaa olla vaikkapa sitä 8 vuotta/400tkm siellä paikoillaan vaikka toimisikin. Täten yleensä vain ongelmia luvassa sinne loppupään käyttäjille. Eri asia jos 400tkm tulee parissa tai kolmessa vuodessa (taksit) niin mikäs siinä. Niin, itselläni niin vanhoja autoja ettei huolto-ohjelmia enää katsota, vaan tehdään se mitä pitää ja kannattaa.
Kuparitahnaa ei kannata laittaa hehkun kierteisiin mikäli alumiinikansi --> syövyttää ajan myötä.
No juu, sanoo sen järki, mutta vika on loppupeleissä edellisten omistajien,
ei huoltoliikkeen. Yritäpä saada esim. neloskoneeseen joku vaihtamaan
täysin ehjät hehkut uusiin, hekut 150-200€ BERU:t + työt päälle,
ei varmasti houkuta ketään kellä on ehjät osat.