Autodiagnoosi  Carcom Oy

Hyvän hintalaatu suhteen madallusjouset?? Volvo 850 wagon 2,5 vm 93

  • 2 Vastauksia
  • 2836 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tossu

  • Vieras
Eli ois tarkotusena puottaa tota kulkinetta ja tässä kahtellu jousia. Opiskelija budjetilla tietenkin.  ;D Joten oisko viisaammilla tietoa minkalaiset jouset sinne kannatasi nakata. 40 mm madallus on varmaa se maksimi niin pääsis kohtuuella täälläki liikkumaan :D

Itse kahtelin nuita,ainaki omasta mielestä vaikkutas asiallisilta: http://www.modificars.fi/tuotteet/madallusjouset-fk-Volvo/FK-HighTec-madallusjousisarja-Volvo-FKVV005

Paikalla remes

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3469
Ei niitä olekaan. Tuplahinta niin saat hyvät. Itse oon monta kertaa ollut oppimatta että halpa ja hyvä pitää ostaa erikseen, ja se on ollut aina kaikista kallein vaihtoehto. Josko sitä vihdoinkin oppis...

Ymmärrän opiskelijabudjetin joten eikun FK:t alle vaan, on se jämäkämpi (pintakovempi) kuin alkuperäinen mutta turha toivoa mitään rataosastoa.
V40 T2 -17
Kuvat

Tossu

  • Vieras


Ymmärrän opiskelijabudjetin joten eikun FK:t alle vaan, on se jämäkämpi (pintakovempi) kuin alkuperäinen mutta turha toivoa mitään rataosastoa.


No eipä tästä mitään rata autoa ole tulossakaan :D Kunhan saisi alemmas kohtuullisella budjetilla, kun mitään black & decker madallusta en ruppee tekemään. :)

 

RallyBaron  Samppasport