Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Takavetoiset => Korjaamo ja yleistekniikka => 700, 900 & S/V90 => Aiheen aloitti: TunturiPappa - 23.11.2018, 23:18:07
-
Luettu on paljon vanhoja keskusteluja. Suuttimet pitäisi olla tiiviit, imusarjan letkuja tutkittu ym.
Lähtee käymään pitkällä vieterillä kylmänä, lämpimänä lähtee hyvin.
Kylmäkäynnistyksessä ei kierrä yli 3000 ja käy huonosti, sekä satunnaisesti ampuu putkeen.
Päästöt ok joten seos pitäisi olla kohdallaan. Yli 3000 kierroksen mentäessä ei oikein ole vetoja eikä kierrä. Jos seosruuvia nostaa kiertää helposti 5000 mutta seosta rikastamalla tuntuu että menee rikkaalle eikä jaksa käydä.
Tyhjäkäynnistä 2500 rpm käy hyvin, sitten kaipaisi lisää soppaa. Alle 2500 vetää hyvin ja kulkee, rikkaammalla tulee laiskemmaksi.
-
paljonko se tyhjäkäynti co on? entä hc? miten todettu et suuttimien tiivisteet ei vuoda?
-
Suuttimen tiivisteet on vaihdettu uusiin. Täytyy tutkia vielä jarrukliinerillä. Toisessa K-Jetissä aivan horot tiivisteet pelasi ok, kun syöttö oli vaan tosi rikkaalla.
-
Määränsäätimessä sojottava kuusiokoloavain otti kiinni imusarjaan ja siksi meni laihalle.
Seosta sääsin korvakuulolla ja oli päästömittauksessa hyvä.
Kickdown ja kaasuvaijerit kun vielä sääsi sopivaksi pitäisi menohaluja löytyä.
Käynnistyvyys edelleen heikko, mutta kaasu pohjassa lähtee heti.
-
Oletko vaihtanut kuskin alla olevaa polttoainesuodatinta koskaan.