960 koppa muuttuu käytökseltään aivan erillaiseksi kun moottorin ahtaa, jostain kumman syystä alipainealueen vetokin paranee.
Ensimmäinen asia on heittää se maailman huonoin automaattilaatikko mehtään (kytkinkaaveli kanattaa ottaa talteen)
Itse ajoin ensin pienellä turbolla tuolla kopio t6 koneella mutta omaan ajotyyliin se ei soveltunut, kun ärsytti se että kaasuun koskeminenkin aiheutti ahtopainetta...
Nykyinen HX-40 ahdin on aika sopiva. Alle 3000rpm ei ala vielä raju momentti niin normaali ajossa hyvällä alipainealueen vedolla kone jaksaa vetää todella hyvin, vaikka kärry perässä. Mutta jos voimaa haluaa niin motti lähtee ahdolle hieman 2000rpm jälkeen ja 3500 on täysi veto. Tuottaa vakio perusmoottorilla (170hv) 450hv 1.6bar ja noin 600-650nm.
Äärettömän miellyttävä käyttöpulkka. Nappaa sen 200km/h tauluun niin pienellä suhinalla ja metelillä että sitä ei välillä meinaa edes huomaa, äänieristys on tuollaisessa jo sen verta hyvä että ylimääräiset räminät ei sisälle kuulu.
Vakio alusta tietenkin aiheuttaa sen että tuntuu vedossa että koko koppa jollain tavalla vääntyisi alla