Volvon lisätarvikeluettelossa taidettiin tarjota noita oransseja GT/Turbo/muu mikä, DeCarboneja upgrade katupumpuiksi turboa löyhempiin malleihin ja keltaisia DeCarboneita (ja myöhemmin myös vaihtelevilla vaimennuksilla Bilsteinejä) sitten haipakkapumppuina kaikkiin malleihin.
Itse pidin 240ssä yhdistelmää GT'n jouset ja kallistuksenvaimentajat ja keltaiset R-sportin DeCarbonit oikein mainiona kompromissinä mukavuuden ja kurvuutusominaisuuksien välillä - olisi saanut olla vakioalusta jo suoraan kaikissa.
Mikä on muuten mielenkiintoista on se että monsiour DeCarbon tuli ilmeisestikkin keksineeksi, tai ainankin patentoineeksi, sen sittemmin lähinnä Bilsteineistä tutun käänteisen etuiskarien rakenteen ja Bilstein joutuin maksamaan vuoteen 1976 - eli arvattavasti patentin raukeamiseen - asti rojaltia rakenteen käyttämisestä.
Ilmeisesti DeCarbon oli aikanaan ihan pelimerkki pumpuissa, koska kasari Yamahoissa oli lisenssi DeCarbon iskareita monoperissä.
Yamaha kuitenkin ehti myöhemmin hallitsemaan Öhlinssinkin osake-enemmistöä.