Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Lastutus, ohjelmointi ja moottorinohjaus => Aiheen aloitti: NIgor - 13.04.2015, 10:35:27
-
Mulla on motronic ja alkuperäinen kone oli B200et nyt tuossa on rakenteilla B230ft lohko ja 531 kansi, vaihdelaatikko vaihtu m46-> M90 jonkatakia tulee m90 kytkin ja vauhtipyörä. miten saan tuon helpoiten käyntiin ::) millainen homma vaihtaa motronic lh2.4? vai kannattaisiko ennemmin laittaa megasquirt? tiedän että lh vaatii imm ja nakutuksen anturin ainakin mutta enempi on nyt kyseenalainen että kuinka lh:n piuhasarjat saa liitettyä tohon, täytyykö kaikki piuhat vaihtaa vai riittäisiko esim lh:n konehuoneen piuhat + jalkatiloista piuhat jotka menee bokseille?