Futurez  Kulkukoira

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
700, 900 & S/V90 / Vs: B200F ei käynnisty , ei kipinää
« Uusin viesti kirjoittanut Vakio1 tänään kello 11:02:54 »
Olen kuvitellut että viallinen lämpöanturi ei estä käymistä, huonosti voi käydä kyllä. Omaa kuvitelmaa toki.

Lämpöanturin voisi mitata ja suutin rele puuttuu listalta.
Omassa oli bensapumpun sulake ihan väljä sulaketauluun ja tuntui ettei tule kipinää.
2
700, 900 & S/V90 / Vs: B200F ei käynnisty , ei kipinää
« Uusin viesti kirjoittanut Vakio1 tänään kello 11:01:06 »
Minä tutkin nuo.

En ole päässyt käsitykseen estääkö suutinrele kipinän, vois se tietysti estää. Bensaa ei ilm tule jos ei ole kipinää turvallisuuden takia.

Sulakelevy on kuin tehtaalta, ei kuumentumia tms

kiitos taas



Lämpöanturin voisi mitata ja suutin rele puuttuu listalta.
Omassa oli bensapumpun sulake ihan väljä sulaketauluun ja tuntui ettei tule kipinää.
3
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: V70 SRS huolla heti, SRS-004D
« Uusin viesti kirjoittanut sjs_52 tänään kello 10:34:09 »
Vanha aloitus, mutta ajankohtainen vikakoodi. 2005 mallivuoden XC70 alkoi herjaamaan moisella.

Make:
    Volvo
Code:
    SRS-004D
Definition:
    Right Inflatable Curtain. Resistance Too Low
Description:
    If the circuit resistance is too low for more than 10 seconds, diagnostic trouble code SRS-004D is displayed. SRS warning lamp on.
Cause:

        Short circuit in igniter wire or connectors between the inflatable curtain and the supplemental restraint system (SRS) control unit.
        Short circuit in inflatable curtain (resistance in igniter too low).

Nollaus onnistui, mutta koodi tuli heti uudestaan. Sercapilta yritin heidän yhteydenottolomakkeellaan tiedustella, olisiko kyse ehkä edellä mainitusta mittaristoviasta, mutta eivät ole vaivautuneet vastaamaan. Ja mitäs sieltä takapenkin alta sitten löytyikään...



4
700, 900 & S/V90 / Vs: B200F ei käynnisty , ei kipinää
« Uusin viesti kirjoittanut Mäkimies tänään kello 10:04:03 »
Lämpöanturin voisi mitata ja suutin rele puuttuu listalta.
Omassa oli bensapumpun sulake ihan väljä sulaketauluun ja tuntui ettei tule kipinää.
5
700, 900 & S/V90 / Vs: B200F ei käynnisty , ei kipinää
« Uusin viesti kirjoittanut Vakio1 tänään kello 10:00:36 »
Jees

Olen monenmoisia kaavioita tutkinut, B200F mottia ei mainita oikein missään, B234F kaaviot löytyy kyllä.
No ne kaaviot mitä olen löytänyt niin niissä on ollut kaikki California ja EGR  jne mallit ja kaikki moottorivaihtoehdot ympätty samaan kuvaan, pirullisia ainkin itselle lukea sellaisia.

Olen joitakin kohtia katsonut B234F kaavion mukaan siitä ja värit ja pinnit on kyllä mätsännyt.

Johdotuksista ei taida vikaa löytyä muutenkaan, on joka puolelta niin orkkis ja maat ja liitokset ja sulakerasia jne hyvässä kunnossa, metrejäkin vain joku 180tkm.
Komponenttivika on todennäköisin tämän hetken luulon mukaan, pitäis olla molemmat boksit joita koittaa vaihtaa, muut osat on jo melkeinpä vaihdettu. Oikealla ohjelmalla olevaa sytkäboksia ei vain vielä ole löytynyt.
Foorttissa kaivettais  lauennutta inertiakytkintä takapaksista esille mutta Volvosta ei sellaista löydy.

Kiitos avusta.
t.Ari j



Ei ole logiikkaa sähköjohtojen kuvissa, faceliftin 740 johdotus on sama kun 940 - 93.
Johtojen värit pitäisi katsoa konehuoneesta ja sitten etsiä kuvat.
6
700, 900 & S/V90 / Vs: B200F ei käynnisty , ei kipinää
« Uusin viesti kirjoittanut Vakio1 tänään kello 09:48:39 »
Hei , kiitos tästä vinkistä!

Meinaa usko menneä tuon värkin kanssa. Jos olisis bokseja mitä kokeilla vaihtaa niin sitten pääsisi taas eteenpäin mutta kun ei viitsisi suinpäin hyllyyn ostaa tavaraa.




Ei ole logiikkaa sähköjohtojen kuvissa, faceliftin 740 johdotus on sama kun 940 - 93.
Johtojen värit pitäisi katsoa konehuoneesta ja sitten etsiä kuvat.
7
700, 900 & S/V90 / Vs: B200F ei käynnisty , ei kipinää
« Uusin viesti kirjoittanut Mäkimies tänään kello 09:39:18 »
Hei kiitos tuosta!
Joo tosi vaikea on löytää selkeää kaaviota F malliin

Olen etsinyt green bookia 89 ja nuoremmat kovasti mutta ei vaan löydy. Ruutuaikaa mennyt aivan liikaakin...

Kiitos avusta. Ari J



Ei ole logiikkaa sähköjohtojen kuvissa, faceliftin 740 johdotus on sama kun 940 - 93.
Johtojen värit pitäisi katsoa konehuoneesta ja sitten etsiä kuvat.
8
Veteraanit / Vs: Vaihdelaatikko M30 M40 M45 M46 M47 veteraanissa
« Uusin viesti kirjoittanut leka tänään kello 09:35:48 »
Liukulaakeria en lähtisi neulalaakerilla korvaamaan. Siellä on varmaan ihan syystä liukulaakeri.
Neulalaakeri ei kestä samoja voimia.
9
Vikakoodien luku.
Jospa se ei löydä kaasupoljinta.
10
Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole.
Lataa akku täyteen ja jos ei auta niin tarkista liitokset akulla, startilla ja maajohdoissa.
Voi kai sen startin sulakkeenkin tarkistaa konehuoneesta.

Voihan sitä starttia kopauttaa jollakin, jos vain alkaa olemaan ikä täynnä. Pieni käskytys voi auttaa. :knuppel2:
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Elekma  Autoracing