Kyllähän antaisin ollakkin, mutta 3 hyvää moottoria menny paskaksi lämpöjen takia, se kun alkaa nousta, se lähtee eksponentiaalisesti nousuun, 80'c jälkeen lämpenemiskäyrä kääntyy suoraan taivasta kohti ja peli menetetty.
Nyt on koneeseen laitettu niin monta satasta kiinni, että ei tee mieli antaa tonkin hajota samoihin vikoihin. Niinkin tyhmään vikaan kun käytännössä hampaattomaan vesipumppuun, en vaan usko että se pystyy suoriutumaan tehtävästään. Nämä on omat kokemukset. Syyläriä vaihdettu ja flektikin laitettu ei mikään auta, järjestelmässä kyllä paine pysyy, pari päivää ajamatta ja vielä suhahti kun avasin korkin.
Niin ja noita vesipumppujakin on romulaarissa jos jonkunlaista, niitä valupyörälläkin olevia on useita erilaisia näköjään.