Ateho  Elekma

Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.

  • 2 Vastauksia
  • 795 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Larppa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 44
  • Oujee
Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.
« : 16.03.2023, 20:25:28 »
Rakenteilla tommonen n 400hv vinokas johon on tulossa tommonen hukkakipinäpuola. Monet sijoittaa puolan kannen päälle telineeseen mutta itseä himottaisi laittaa tulipeltiin jakajan kohdille. Tulpanjohtojen pituushan siinä kasvaa verrattuna kannen päälle sijoittamiseen mutta onko sillä suurta merkitystä? Toinen kymysys että mitkä järkihintaset tulpat ja johto on hyväks todettu?

Poissa Juzi

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1796
  • Vᵒˡᵛᵒ
Vs: Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.
« Vastaus #1 : 16.03.2023, 22:57:09 »
Mulla on 240 volvossa perus vag hukkis pultattu tulipeltiin kannen päälle.
VW Lupo Polo Golf IV Bora 1.4 1.6 16V johdot motonetistä.
tulppina NGK BPR7ES

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2381
  • Vikakoodin lukua iCarsoftilla ja Delphillä
Vs: Puolan sijoitus ja johto/tulppa pohdintaa.
« Vastaus #2 : 16.03.2023, 23:05:09 »
Mulla on parissa vinokoneisessa ollut Accelin metritavarasta tehdyt johdot Tarvikemotilta ja tuossa 242:ssa ei ole ensimmäistäkään johtoa sulanut, toki turbon lämpösuoja jne varmasti auttaa asiaan. Tulppien mallia en nyt muista mutta Densoa, joku ihan perusmalli mitä tarjoaa turbo-vinokkaaseen Motonetistä ja on kestänyt ihan erilailla tajuttoman paksuakin seosta toisin kuin NGK. Voimasta en tiedä, Lensun tekemä "HX42" puhaltaa +2bar... Josko ens kesänä sais penkistä jotain lukuja ulos
Käyttiksenä - VW Caddy 1.6TDI '13
Pyhä lehmä - 740 B6284T/M90 '87
Ugly Duckling - 242 B230FT/GS6-37 '80
Winterbeater - 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Elekma  Autoracing