Laitoin imusarjaan map-anturin alipaineelle paikan ja tyhjäkäynnillä nyt ennakoa vakio 12 ast, ilman anturia ennakot huiteli noin 0-5 ast joten se on oleellinen moottorin toimintaan nähden näin itselleni vastaten.
Uutena ongelmana tällähetkellä on epätasainen tyhjäkäynti ja satunnainen paukkuminen putkessa tyhjäkäynnillä. Ajoitukset on kohdillaan, imuvuotoja en kaasarien ja imusarjan läheisyydestä bräkleenillä löytänyt, tulpat on kaikki suhteellisen saman väriset vaalean ruskeat. Kaasarit on synkassa, seokset huitelee 12-13 afr välillä ja käy selvästi laihemmalla aina kun putkessa paukahtelee, kierrokset laskevat myös hieman. Tk suuttimet on 65F8. Autossa myös paikallaan H nokka.
Kylmänä tuntuu käyvän paremmin ja ottavan kierroksia. Lämpimänä alkaa moottori käymään huojuvammin ja vähä röpeltäen ottaa kierroksia.