Elekma  Autoracing

-97 V70 R awd ilmastointi puskee pelkääjän puolelta pelkkää kylmää. Missä vika?

  • 4 Vastauksia
  • 1780 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Eli niinkuin aihe antaa jo ymmärtää niin ilmastointi puskee vain kuljettajan puolelta lämmintä teki sitten mitä tahansa :c. Missä mahtaa olla vika? Onko kenties jotku anturit jumissa? Olis kiva saada korjattua ku ilmatkin alkaa jo viilenemään :).
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa X70R

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 896
    • V70 D5 AWD R-Design -13
Eli niinkuin aihe antaa jo ymmärtää niin ilmastointi puskee vain kuljettajan puolelta lämmintä teki sitten mitä tahansa :c. Missä mahtaa olla vika? Onko kenties jotku anturit jumissa? Olis kiva saada korjattua ku ilmatkin alkaa jo viilenemään :).

Lämmityslaitteen läppiä ohjaa sähkömoottorit, eli ei muutakuin kurkkimaan hanskalokeron irroituksen jälkeen onko moottoreissa elämää.

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
Lämmityslaitteen läppiä ohjaa sähkömoottorit, eli ei muutakuin kurkkimaan hanskalokeron irroituksen jälkeen onko moottoreissa elämää.

Eli pelkääjän puolen säätimessä ei ole elämää kun sielä ei ne akselit liiku muutakun kuskin puolelta se muovi akseli. Eli onkohan sielä vain yksi moottori vai onkohan se säädin mennyt rikki pelkääjän puolelta?
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa Odemaster

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 199
No nyt on se ohjainyksikkö vaihdettu ja alkoi molemmista säätimistä liikkumaan se muoviakseli sielä kojelaudan takana. Mutta vieläkin puhaltaa kylmää :o?!?! Ma en ymmarra :cc?!
Ei mun auton hevoset oo hävinny mihinkää. Ne on vaa laitumella.

Poissa jussin78

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 329
  • V70 2.5tdi -98 & V70 Bifuel -06
Siis puhaltaa kylmää apparin puolelta, ei keskeltä? Jos keskeltä niin kannattaa kääntää se vasemmanpuoleisin säätörulla lämpimälle... (siis keskisuuttimien vasemmalta puolelte)  ;) Ja jos vaihdettu yksikkö niin kannattanee myös tehdä mukautus testerillä...

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo