KL-varaosat  Race.fi

Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja

  • 21 Vastauksia
  • 15610 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa karvis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 296
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja
« Vastaus #15 : 16.03.2011, 00:06:36 »
Ei mitään enää realcar.se ltä joka toimitti ala-arvoisen takasiiven. Pinta lohkeillut ja sisällä kolisee irtonaista tavaraa. Yhteydenottoihin ylimielisiä vastauksia. KIITTI mulle RIITTI  >:(  En suosittele!!!!

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja
« Vastaus #16 : 17.03.2011, 10:52:37 »
Ei mitään enää realcar.se ltä joka toimitti ala-arvoisen takasiiven. Pinta lohkeillut ja sisällä kolisee irtonaista tavaraa. Yhteydenottoihin ylimielisiä vastauksia. KIITTI mulle RIITTI  >:(  En suosittele!!!!
mites nyt niin? Itse tilasin korisarjan ja spoilerin ja korisarja oli kuin perunapeltoa mutta kaks spoileria mitkä tilasin(itselle ja siskolle) niin ne olivat aivan tajuttoman hyvät!  S* realcarilta nekin tuli.
volvoja - onhan noita.

Poissa karvis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 296
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja
« Vastaus #17 : 18.03.2011, 18:34:22 »
Hinta/laatu ei ole kohdallaan. Pinta irtoilee ja eivät vastaa rikkoituneista osista. Ainakaan mulle! Jos vielä jotain osaa autooni laitan niin, laatu ratkaisee. Noita pärekorisarjoja en enää tilaa. Rikosilmoitus petoksesta ja syykin löytyy. Hanurista  :idiot2:

Poissa wh

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 992
Vs: Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja
« Vastaus #18 : 20.03.2011, 15:03:49 »
Hinta/laatu ei ole kohdallaan. Pinta irtoilee ja eivät vastaa rikkoituneista osista. Ainakaan mulle! Jos vielä jotain osaa autooni laitan niin, laatu ratkaisee. Noita pärekorisarjoja en enää tilaa. Rikosilmoitus petoksesta ja syykin löytyy. Hanurista  :idiot2:
tottapuhut, itsellä meni viikko sovittaessa, hirveen epätasanen pinta. nooh, hio sen kuidulle asti ja sitten kittailua, hiontamaalia kahtee kertaa ja sit alkoki olee jo suht hyvä. Itse kuiduttelin vähäsen niitä lisää kun ei meinannut sovitustakaan kestää. pitää ottaa huomioon myös se että lasikuitu on lasikuitua. ensikerralla itsekkin etsin muovia.
volvoja - onhan noita.

Poissa karvis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 296
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja
« Vastaus #19 : 03.04.2011, 15:43:00 »
Realcar lupasi lähettää uuden takalipan ja kiitos siitä! Paldaniukselta tilasin joskus takahelman ja sopi tosi hyvin. Realcar.n laatikossa tuli ja ilmeisesti samaa tavaraa. Kannattaa ostaa sieltä koska ei ole kalliimpi ja hoitaa asiansa. Kielikin on sama! Realcar.n kanssa ongelma oli osaksi kielitaito ja se etten heti tutkinut osaa tarkemmin. Vikaa siinä on ja nyt homma pitäisi hoitua. Tuli sähköpostiin Fraktura jolla ilmeisesti pitäisi maksaa mutta ei onnistu. Edellisen maksoin suoraan verkkopankkitunnuksilla mutta tämä on maksu rahdista. Eli maksan vaan rahdin. Yritin maksaa verkkopankki tunnuksilla mutta aina jäi jotain puuttumaan> Mikä pankki, pankin osoite, liikaa tekstiä ym,ym. Tiedän että siellä osataan suomea mutta ...! Ainakin työssä on suomalainen...NAINEN!

Poissa Irual

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 332
Vs: Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja
« Vastaus #20 : 03.04.2011, 17:34:33 »
Uskoisin että nuo helmat on helpommat tehdä kuin puskimet jos pelkää sitä epäsymmetrisyyttä...
Ei se loppujen lopuksi vaadi kuin kynän,mitan,veitsen+hiontavälineitä,finfoamia,pakkausteippiä,kuumaliimapistoolin ja kuidutusrompeet.... Noilla pärjää jo aikas pitkälle...
Noilla romppeilla syntyy jo vaikka takaspoikka mallia ERST
(Kuva poistettu lainauksesta.)
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Aika hienon spoikan oot tehny. Sama idea käyny mullakin  mielessä.... Voisitko YV:nä laittaa hieman neuvoja, miten oot tuon rakentanut?

Poissa karvis

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 296
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo v70 (00-07vm) iridium korisarja
« Vastaus #21 : 07.05.2011, 16:44:42 »
Realcar.se tekee/teettää ainakin R.n takalipan kahdesta osasta ja "saumassa sen ....". Itsellä juuri sauman kohdalta irvisteli. Kaveri teetti Virossa takalippoja ja kerran ennen maalausta piti poistaa pöly. Huvikseen ampui tyhjällä ilmapistoolilla ruuvinreiän kohdalle ja hups,lippa saumasta halki. Puolassa teetti sama kaveri valotelineitä,sivuputkia ym. ja laatu tosi huono. Realcar lähetti uuden takalipan mistä maksoin rahdin. Paldaniukselta ostin Iridiumin takahelman ja ei valittamista miehestä eikä helmasta. Toimiikohan Paldaniuksen sivut? Ongelmia ainakin ilmoittaa mulle.
Ymmärtääkseni Realcar myy osia myös valmiiksi maalattuna.

 

Kulkukoira  Proturbo