Morjesta!
Mikäköhän mättää, kun tekee painetta jäähdytysjärjestelmään vähän liikaakin. Alkaa jossain vaiheessa lykkään paisarin korkista,
kun lämmöt ovat nousseet sinne normaaleihin. 87 termari.
Auto on tässä hiljakkoin otettu ajoon\laittoon. Seissyt yli kymmenen vuotta.
Uusin bilteman termostaatin tilalle motonetin välimallin version. Hieman eri mallinen, alalautanen isompi, mutta uskomitoiltaan sama. molemmat tuntu toimivan.
Samalla tuli huuhdeltua järjestelmää vesiletkulla, kun letkuliitännät oli auki.
Lämmöt pysyy kurissa lämpömittarin mukaan. Nostaa hieman yli mittariasteikon puolivälin ja siitä laskee kutakuinkin puoliväliin, kun termari aukeaa.
Ylä- ja alavesiletkut ovat huonoja (uudet tulossa), mutta ei kumminkaan vuoda. Syyläri-paisuntasäiliö letku on tällä hetkellä öljy\huohotusletku. Sisämitoiltaan jonkun millin alkuperäistä letkua pienempi. Menee kumminkin kevyesti jäähdyttäjän liitäntään. Syyläri ei vuoda. Ritilää jonkun verran lytyssä.
Mielestäni ei aluksi tätä tehnyt kun joitakin kilometrejä ajelin ja autoa käyttelin harva se päivä
Missä päin vois olla vuotoa. En nyt äkkiseltään oo huomannu öljyn seassa vettä.