Autodiagnoosi  Carcom Oy

VOLVO V70 TDI AUTOMAATTI -98, lastu ja bleeding systeemi

  • 0 Vastauksia
  • 2444 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kaipaa

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
  • www.vrcf.fi
Näyttäisi, että autossani on nuo molemmat systeemit, konehuoneessa on joku säätöhana turbon ylipaineletkun välissä, siis letkussa joka menee rintapellin lähellä olevalle painetunnistimelle. No tähän painetunnistimen kaapelin yhden johdon väliin on laitettu säätöpotentiometri (ikävä kyllä ei lukittava malli, eli säätö on voinut muuttua).

Miten tällaisen systeemin säädön pystyy tarkastamaan että säädöt on kohdillaan (ohivuoto, potentiometrin oikea vastusarvo)?? Miten tällainen säädetään ylipäänsä??

Miten tämä systeemi laitetaan "kylmäksi", eli pois pelistä kokonaan?? Uskoisin, että jo pelkkä lastun tuoma tehonlisäys on minulle ihan tarpeeksi, joten tämä "bleeding" systeemi joutaisi vaikka kokonaan pois... Vaikka aika hyvin autolla pääsee ohitustulanteissa  :)

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron